137 $
Hotels.com131 $
eDreams137 $
Trip.com155 $
Anmeldt d. 11. august 2021

Sønderborg Strands beliggenhed er helt unik, tæt ved hyggelige Sønderborg, havudsigt og dejlige værelser.
Vi morgenbadede inden morgenmaden, hvilket helt klart var en ekstra bonus.
Hotellet ligger forholdsvis tæt på banegården, så gæster er ikke afhængige af bil.

Dato for ophold: august 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, jbjerregaard
Kira Laugesen, Guest Services / Front Office hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2021

Kære J.Bjerregaard,
Tusind tak for din fine anmeldelse af dit besøg hos os, det er vi glade for.
Dejligt at du I har haft et godt sommerophold hos os, og har haft glæde af vores beliggenhed og den skønne havudsigt.
Super fedt og friskt at I fik morgenbadet inden morgenmaden.
Vi håber på at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 5. august 2021

Fantastisk beliggenhed lige ved vandet og byen. Sød og venlig betjening. Meget fint styr på hygiejnen pga Covid 19! Desværre kunne vi ikke spise i restauranten, da der var mangel på personale og mange gæster. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Annette Dall H
Kira Laugesen, Guest Services / Front Office hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære Annette,
Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg hos os, det sætter vi pris på.
Vi har haft travlt i restauranten og desværre ikke kunne tilbyde vores gæster aftensmad i restauranten.
Dejligt at høre, at det har været et fint ophold og I nød vores beliggenhed og betjeningen.
Vi vil se frem til at byde Jer velkommen næste gang, for at sikre en plads i restauranten kan I med fordel bestille et ophold med mad eller bestille bord i forbindelse med booking af værelse.
Rigtig god sommer.

Anmeldt d. 3. juli 2021

Et pænt hotel med en fantastik beliggenhed i nærheden af Sønderborg slot og med udsigt over vandet . Personalet er venlige og imødekommende.
Morgen buffen er pænt anrettet og indbydende og der er lidt til alle.

Dato for ophold: juli 2021
  • Rejsetype: Rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Bslarsen
Kira Laugesen, Guest Services / Front Office hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2021

Kære Bslarsen,
Tusind tak for at dele din oplevelse af dit besøg hos os. Det er vi meget glade for.
Vi er glade for at du/I havde et godt ophold hos os og nød udsigten og vores morgenmad.
Vi håber på at kunne byde Jer velkommen en anden gang. :)

Anmeldt d. 24. oktober 2020

Altid en fornøjelse at besøge Hotel Sønderborg Strand. Restauranten serverede en fantastisk middag til deres “vildtaften”. Generelt fokus på at give en god oplevelse. Beliggenheden er ideel i til oplevelse af byen og dens skønne atmosfære.
Varm anbefaling.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, V6518LJkimp
Anmeldt d. 24. oktober 2020

Dejligt hotel, fantastisk mad og sødt personale.

Hyggelig by samt en helt fantastisk udsigt fra restauranten og værelset.

Der blev taget rigtig meget hensyn til corona, med afstand, sprit m.m

Dejligt stort udvalg til morgenmad.

På gensyn

Dato for ophold: oktober 2020