Anmeldt d. 14. september 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt et weekendopholdet fra fredag til søndag med halvpension. Værelset med havudsigt var helt fint. Restaurationen, servicen og maden var bestemt ikke nogen god oplevelse. Til eksempel kom vi kl 18 lørdag (maden kunne indtages ml 18 og 21) med mange andre gæster. Der var dog ikke personale til at tage imod og vi gik til sidst hen og tog et bord ligesom de andre gæster. Et kvarter efter kom personalet sjoskende - en med en kaffekop i hånden uden nogen hilste på gæsterne. Til sidst kom de med en stak papirer og spurgte til værelsesnummer - stadig uden at sige velkommen, godaften eller andet. Serveringen var kaotisk - f.eks kom der flere gange personale og ville tage de samme ordrer og 2 forskellige kom med forretter og opdagede så fejlen, hvorefter vedkommende stampede i gulvet og lavede en grimasse til det andet serveringspersonale. Maden var halvkold og meget små portioner. Der blev lovet et rosti kartoffel - men ind kom et kartoffeltårn af præfabrikerede flødekartofler. Fredag spiste vi først 20.30. Vores forret - en såkaldt duet af kylling var tør og smagsløs og salaten omkring helt vissen og må have stået længe, inden den blev serveret. Morgenmaden er ligeledes super kedelig. Alt brød er bake off (undtaget et rugbrød) og der var kun en slags pålæg (tør spegepølse) lørdag. Sammenholdt med et helt uengageret personale er det absolut ikke anbefalelsesværdigt at spise i restautionen - særligt fordi der indenfor 2 min gang findes masser af gode restautioner.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Lisbet H
Anmeldt d. 24. august 2020

Fint værelse med myg (det ka hotellet jo ikke gøre for) så der blev købt citroner og lemon frugt. God seng, dejligt med to “lænestole” . God udsigt til vandet og solnedgang. Fin morgenmad, men trist vi ikke kunne spise på hotellet.

Værelsestip: Stueplan med havudsigt
Tak, JetteV20142014
Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Det var varmt og der var ingen air-con, hvilket tæller ned- ej heller telefon på værelset. Ellers godt værelse med strandudsigt.
Dyrt - vi kunne ikke spise aftensmad i restauranten eller benytte pool eller fitness! Prisen burde være reguleret!

Tak, 51Moliere
Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Venlig personale, fantastisk mad, god præsentation af maden. Skønt værelse, dejlig seng med rigtige dyner! Intet st være utilfreds med! Anbefaler gerne til vennerDejlige cykelruter. Meget tæt på stranden og centrum

Tak, steenb300
Anmeldt d. 18. august 2020

Ankomst D.17/8. Fine værelser med god udsigt, men så holdt det fine også op. Ventede 3 kvarter på drikke varer og 1 1/2 time på maden, som skulle være svinekæber? Som uddannede slagter vil jeg sige, at der blev serveret kæbesnitter, som man i dag bruger til farsvarer. Anden dagen Ventede vi i 55minutter på maden der var koldt da den kom. severingspersonalet sagde, at der rod i bonnerne? Logistikken kan kun forbedres, OBS. og ingen af dagene var det jyske portioner. Kommer ikke igen, ellers en dejlig by med gode frokost restauranter der servere jyske portioner.

1  Tak, Hans Erik S