Anmeldt d. 9. august 2020 fra mobile enheder

Det er det første strandhotel uden solsenge

Maden var kønsløs, og blev bare sat uden præsentation.

Tjenerne var uerfarne og i undertal.

Støj fra køkkenet så man kunne høre personalet var utilfredse.

Prisen taget i betragtning havde jeg helt klart forventet en hel del mere.

Dato for ophold: august 2020
Tak, mulleberg1
Anmeldt d. 9. august 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger ved et dejligt rekreativt område. Fra vores værelse er der udsigt over et dejligt strandområde.

Vi fik en pæn modtagelse og værelset var klart som lovet kl. 15 på trods af stor travlhed.

Værelset er pænt med to komfortable lænestole. Der er mulighed for at lave kaffe på værelset.

Der er glimrende WiFi på værelset, som er nemt at tilkoble.

I dag med 28-30 grader var det dejligt, at der stod en ventilator på værelset.

Der er en dejlig terrasse ved hotellet - men med den varme der er idag ville det have været rart med lidt flere parasoller. Der er kun parasol ved 1/3 af bordene.

Der er så et par andre steder med borde, hvor der kan findes skygge.

De pågældende udendørs opholdssteder er markeret med et forbud mod at nyde medbragte drikkevarer. Der er en bar i resrauranten, som desværre ikke er betjent.

Jeg fandt senere ud af, at man kan købe vand af forskellig slags i receptionen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, HansiDK
Anmeldt d. 30. juli 2020

Ok
ikke mere end 3 stjerner - man kan ikke cromecast da wifi Er elendig - personalet er søde og gør hvad de kan. Man kunne ikke komme ind fra stranden siden fordi dørlåsen var i stykker. Så skulle man hele vejen uden om hotellet. Maden almindelig.

Tak, Christa L
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde et skønt værelse med udsigt til vandet. Hotelet var pænt og rent. Ærgerligt at pool var lukket på grund af Corona. Morgen maden var fin og aftensmaden var også ok. Det er helt sikkert et sted vi gerne kommer igen.
Ib gimlinge

Tak, gimlinge
Anmeldt d. 27. juli 2020

Vi havde booket 2 værelser gennem risskov rejser med morgenmad og hovedret begge dage. alt forløb glat fra ankomst til afgang.
Vi havde ønsket 2 værelser ved siden af hinanden hvilket vi fik. pæne værelser med havblik. Vi boede på nederste etage med direkte udgang til vandet. lækkert. Væreserne var pæne og gode. sengene i top og tæpper på gulvene. tv og godt klima.
morgenmaden var som forventet, med det kneb lidt med opfyldningen, hvilket kan skyldes at der oftere skulle fyldes op grundet coronaen. Eller også har man ikke været helt oppe i gear. når man kender gæstetallet er det svært at forstå.

aftensmaden synes jeg var ok. vellavet. den ene dag tarteletter og kamsteg, den anden dag kalvefilet. begge stege var stegt til UG. Serveret fra med med tilbehør fra buffet i en festsal. udemærket service. 6-8 juli
gider man ikke ud at spise hver aften er det nemt og bekvemt.

ellers fik vi ikke prøvet hotellets faciliteter da de var lukkede

hotellet ligger supergodt i forhold til havn og by, og du er stort set i bunden af havedgaden. Slottet er nærmeste nabo

der er gratis parkering ved hotellet, hvilket er et stort plus.

Værelsestip: Tror de har værelser til alle ønsker, så spørg
Tak, Carsten H