Anmeldt d. 4. juni 2020

Pænt og rent. Der mangler minibar/lille køleskab på værelserne.
Der mangler aircondition - der var vildt varmt på værelserne.
Maden lidt kedelig og ikke frisklavet. men når man så sidder der Er man ligesom gået i fælden. Der er masser af andre restauranter, så vi vil fremover fravælge middagen. Personalet venlige og imødekommende.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt! 😊
Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, Frederikke02
hotelsdbgstrand, Gæsteansvarlig hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juni 2020

Kære Margit,

Tak for din anmeldelse til os :)
Jeres feedback bliver videre givet.
Kan kun give jer ret i der er en fantastisk udsigt.
God weekend og på gensyn.
De bedste hilsner Susanne

Anmeldt d. 16. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt en overnatning med morgenmad og 2 retters menu. Venligt personale ved indtjekning og dejligt værelse med udsigt til vandet. Ved aftensmaden var vi noteret under andet navn, men efter lidt forvirring fik vi anvist bord i restauranten. Det er hvad der kan ske.
2 retters menu, hvor forretten var jordstokkesuppe med kogt torsk - lidt salt suppe og med “sej” torsk. Hovedretten var svinemørbrad med bacon, grov kartoffelmos og lidt garniture i små tern. Vi spiste ikke meget af hovedretten, den var desværre alt for salt og næsten uspiselig, hvilket vi sagde til tjeneren, der tilbød os en ny portion af samme, hvilket ligesom ikke gav mening. Sauvignon Blanc hvidvinen var god og tilpas tempereret.
Morgenmaden næste morgen var desværre også skuffende. Ikke det store udvalg, kunne egentlig være ok, men anretningen var ikke indbydende og bordene stod længe med service fra gæster, der havde forladt restauranten. Vi er normalt positive, men opholdet på Hotel Sønderborg Strand er desværre ikke til god karakter bortset fra beliggenheden og servicen ved indtjekningen .

Dato for ophold: februar 2020
3  Tak, N7525YBpetera
hotelsdbgstrand, Gæsteansvarlig hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Kære Peter,

Mange tak fordi du har givet dig tid til at skrive om din oplevelse hos os.

Vi er kede af at høre, at I har haft en mindre god oplevelse i forbindelse med jeres besøg i restauranten.

Jeres kritikpunkter, er blevet givet videre til de relevante afdelingsledere, som vil kigge på, om vores procedurer er gode nok, i sådanne tilfælde.

Jeg håber, trods denne oplevelse, at vi må byde jer velkommen hos os, en anden gang.

Med venlig hilsen Susanne

Anmeldt d. 10. januar 2020

Vil bare informeret at jeg har fjernet min tidligere negative anmeldelse af dette hotels restaurant
Hotellet har taget min henvendelse seriøst og handlet på det og jeg kan se at det negative var en enkeltstående begivenhed, der desværre ramte mig

Respekt til hotellet at gæsternes vurderinger tages seriøst

Dato for ophold: december 2019
2  Tak, Claus A
Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Vi overnattede på Hotel Søderborg Strand i forbindelse med en vandretur. Personalet fortjener 5 stjerner for service og venlighed, men resten af hotellet trænger til en gevaldig opgradering. Hotellet har en dejlig beliggenhed, men er tidslomme fra 80’erne og ret slidt.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Kosmos1963
Anmeldt d. 9. juli 2019

Vi ankom til revyfrokosten lørdag den 6. juli 2019.
Det var under ALT kritik.
Vi skulle lede efter maden på en såkaldt buffet. ALT var tomt.
De marinrede sild som stod på bordene da vi ankom var der slet ikke nok af.Ved bordene kunne vi ikke engang få et halv stykke med sild alle mand.
Ribbenstegen havde ingen sprøde svær og der var slet ikke nok.
Æg og rejer.... Et halvt æg med 2-3 små rejestumper på.
Lun leverpostej med bacon... Slasket sejt bacon og kold leverpostej...
Vi skulle hele tiden bede om mere på fadene.
Hvis ikke der rettes op på standarten er jeg bange for I kører det hele i sænk...
Der blev snakket meget om den manglende standard ved bordene.
Tror ikke vi kommer igen til jeres forplejning..
Der er stort udvalg i gode spisesteder og overnatningssteder i byen
For blot 2 år siden overnattede vi og spiste hos jer, men den tid er forbi..
Revyen var fin ...

Dato for ophold: juli 2019