“Mangelfuld rengøring”

Bone's Restaurant (Sønderborg)

Selve måden var fin og høflig og effektiv betjening.
MEN Ikke skyggen af mellemrengøring eller afspritning.
Jeg sad fx i 5 kvarter ved siden af softice-maskinen- og i den tid blev den ikke rengjort en eneste gang. Folk der brugte den sprittede ikke hænder- og det blev der ikke fulgt op på, ligesom mange brugte fingre og allerede brugte skeer ved betjeningen.
Samtidig med mangelfuld rengøring havde personalet travlt med at lave ballondyr til børnene.
Selv da vi påtalte, at der var beskidt, kom der ingen rengøring i det kvarter, vi sad der efterfølgende
:-(

Tak, dlykkegaard

Havde bestilt bord til 18.30 og ankom kl 18.20, blev anvist bord til 3 som bestilt og her går det så galt. Efter 25 min venten går jeg selv op med bestillingen og Beder værten om at komme og få bestilling på drikkevarer, efter ca. 15 min, måtte jeg igen rykke for at de kommer så vi kan bestille drikkevarer. Vin og de 2 af 3 bestillinger af mad kom næsten samtidigt, efter at have rykket efter den sidste bestilling gik der 7 min og vi som ventede på det sidste fik så kold mad, tak for en meget dårlig oplevelse

Tak, Karen Og Carste... T
Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted og imødekommende personale, med god service. Maden var der bestemt ikke noget med.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, majbritarneborgs
Anmeldt 12. februar 2020

Bestilte spareribs bagt kartoffel og bearnaise sauce, det samme gjorde min kollega samme menu.
endelig kommer maden efter længere ventetid 40min og kun 18 gæster i restauranten.....
Mine spareribs var sorte og tørre ( gad vide om de er blevet genopvarmet) kollegaen som sidder v siden af mig hendes var ok og man skulle ikke tro det var den samme menu. At man overhovedet serverer de uspiselige spareribs er mig en gåde. Tjeneren virker totalt ligeglad og jeg får indtryk at det er dem totalt ligegyldigt. Bearnaise saucen smagte af ingenting. Det har intet med amerikansk mad at gøre.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 756birgitteh
Anmeldt 11. juni 2019

Der herskede total kaos på denne restaurant. Vi blev modtaget rigtig god ved døren og vist på plads. En tjener tog imod vores bestilling, uden så meget som at kigge på sedlerne. Da maden kom, blev der ikke sagt noget som helst om grtis kartofler og sovs. Vi havde bestilt salatbar til, men den blev slet ikke fyldt op. Der herskede total kaos, og der var en frygtelig larm, så man nærmest ikke kunne snakke sammen. Bøffen vi fik var ok, men så lille så vi var overbeviste om der ikke var det der skulle være. Den bagte kartoffel havde fået så meget at den var helt forkullet. Så alt i alt en ikke særlig god oplevelse. Vi var helt forvirrede da vi kom ud derfra.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, MariaLauritsen

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Sønderborg), kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Bone's Restaurant (Sønderborg)? Fortæl om dine oplevelser!