“Lækkert mad”
Anmeldelse af Oyisi Sushi

Oyisi Sushi
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Yderst lækkert mad, bredt udvalgt og noget til en hver smag. Virkelig veltilberedt og stort udvalg.

Yderst rimelige priser, vi kommer helt sikkert igen

Tak, Korsgaard32

Anmeldt 13. marts 2018 fra mobile enheder

Der findes efterhånden mange running sushi restauranter i Danmark. Jeg har anmeldt flere og mit indtryk er at kvaliteten er høj. Oyisi i Sønderborg har forsøgt at lave flere typer sushi, jeg aldrig har set før og smager fremragende. På det varme bånd findes meget andet end sushi, så hvis man ikke er helt til sushi vil man blive mæt. Betjeningen var helt i top........kæmpe smil og konstant klar til at hjælpe. Kan varmt anbefales.

Tak, Fridthjof
Anmeldt 21. februar 2018

Lækker frisk sushi - og der er andet end sushi. En i vores selskab spiser ikke sushi, men ingen problem, der er så meget andet. Virkelig lækkert. Og der bliver hele tiden fyldt op med nye portioner. Husk at bestille bord til running sushi, hvis I skal have det - der er nemlig ikke så mange borde omkring båndet. Der er også pladser uden running sushi.

Tak, KAF345
Anmeldt 15. januar 2018 fra mobile enheder

Harmonisk sushi restaurant. Det hele passede sammen. Indretning, kvalitet og pris. Fint tilfreds og dejligt udvalg af både kolde og varme retter.
Følte dog at retterne stod lidt for længe og havde fået lidt for mange omgange på båndet og blev derfor tørt og lunken.

1  Tak, Lasse H
Anmeldt 18. september 2017 fra mobile enheder

Vi havde ikke bestilt bord. Da vi kom var der ikke et bord ledigt ved båndet så vi fik et bord bagerst og hentede maden fra båndet. Efter noget tid fik vi besked om at nu var der et bord ledigt ved båndet hvis vi havde lyst til at flytte.
Det gjorde vi og startede på en frisk - fin service.
Når der så oveni er super god sushi og andet samt en god vin til en rimelig pris - ja så var det en rigtig god oplevelse og vi kommer gerne igen.

Tak, Bent S

Rejsende, der kiggede på Oyisi Sushi, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Oyisi Sushi? Fortæl om dine oplevelser!