“Kontinuerligt højt niveau”
Anmeldelse af Lazy Dog

Lazy Dog
Anmeldt 16. juli 2018 fra mobile enheder

Har efterhånden spist på Lazy Dog mange gange og de har endnu ikke skuffet. Gode solide burgere (omend lidt små) og gode fritter. Dertil også et fornuftigt udvalg i øl (inkl. IPA) og en skarp bartender der har styr på sine cocktails (også dem der ikke altid er på kortet!). Altid en fornøjelse hvadenten det er til frokost, aften, inde eller ude!

Tak, Kold_Flaesk

Anmeldt 28. maj 2018 fra mobile enheder

Ny cafe i byen - meget specielt miljø - rustikke stole og borde- og muligvis det ældste tilbageværende bindingsværk i Sønderborg, specielle drinks og spændende snack. Super hyggeligt og god atmosfære!

Tak, Jørgen C
Anmeldt 6. april 2018

Lazy Dog består af et fundament af uprætentiøs og autentisk stemning. Deres mission med at bruge lokale råvarer og et anderledes udvalg af drikkevarer tiltaler mig i allerhøjeste grad! De foretager sig kun ting der matcher deres håndværk - Mad og Cocktails og har ikke et uoverskueligt stort menukort med elendigt indhold, men derimod et kompakt udvalg af ekstremt høj kvalitet.

Dem der synes Lazy Dogs burgere er for dyre, har nok vænnet sig til den klassiske caféburgers uopfindsomme eksistens bestående af billigt restkød og boller indsmurt i dårlig mayo. Lazy Dog serverer derimod en autentisk burger med masser af smagsnuancer i et hyggeligt miljø.

Jeg anbefaler alle at tage et smut forbi Lazy Dog! Det er det hele værd!

1  Tak, Rasmus T
Anmeldt 11. februar 2018 fra mobile enheder

Fantastik lille sted med super autentisk stil både maden og omgivelserne holder 100%! Og det bliver kun bedre af at der bliver brugt lokale råvarer til maden og de laver det de er gode til og ikke så meget andet :-) og hvem kan ikke elske et sted hvor du intet bestik får men en køkkenrulle og lidt lækkert mad, helt klart et besøg værd. 270 kr også havde vi burger til to og drikke!

Tak, Ronnie S
Anmeldt 22. januar 2018

Meget specielt sted, men absolut hyggeligt. Betjeningen taler kun engelsk, men det giver stedet sin helt egen atmosfære. Vi fik burger, og det er nok den bedste jeg har fået i en del år.. Super god og velsmagende. Kan absolut anbefale dette sted

1  Tak, Thorsteds

Rejsende, der kiggede på Lazy Dog, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Lazy Dog? Fortæl om dine oplevelser!