Anmeldt d. 11. juli 2020

Vi ankom ca 13 55 , til en overnatning , ejeren var åbenbart ude og handle , da vi ringede og spurgte om vi kunne tjekke ind kl 14 som der stod i mailen fra dem . Vi fik af vide ,at så måtte hun jo afbryde sin handelstur . En stresset ejer kommer ca 14 12 og udleverer en nøgle , bum til os og bum til de andre ventende gæster , siger ovenikøbet at kl jo kun er 14 10.
Vi følte os overhovedet ikke velkommen , og heller ikke til afregningen , ikke tak eller farvel , eller jeg håber I kommer igen , intet .

Dato for ophold: juli 2020
Tak, AnnieFlini
Anmeldt d. 18. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har lige tilbragt to nætter i suiten på hotel Sønderborg garni.
Der var absolut intet dårligt at sige om dette sted.
Værelset perfekt, udsigten perfekt, service perfekt.
Vi kommer helt sikkert tilbage det dette hotel og den pragtfulde natur.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, carsteno520
Anmeldt d. 4. oktober 2019

Til 1100 kr pr nat må man forvente mere end det som de tilbyder.
Slidt hotel og værelse ikke up to date. Morgenmaden var meget ringe, med nogle kedelige rundstykker og noget skivet mellemlaget ost som højdepunkt. Nogle kedelige snegle der (formentlig) var taget op af fryseren til lejeligheden. Termokandekaffe som eneste mulighed. Absolut ikke pengene værd - Øv

Dato for ophold: september 2019
Tak, Morten H
Anmeldt d. 26. maj 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel i roligt kvarter tæt på bymidten. Værelset var ganske lille, men der er lænestol, køleskab de øl, vin og vand. Der er pænt og rent. God plads i hyggelig fælles stue, fin morgenmad og meget venligt værtspar.

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, OleTr
Anmeldt d. 30. august 2018

Meget hyggeligt hotel-pæne rene værelser-god morgenmad-og meget venligt personale.
Beliggenhed perfekt ,roligt sted kun 5min fra centrum. minibaren var ok med priserne eks. vand 20,- lille vin 35,-
Vores værelse nr.2 var tårnværelset med altan,det var lækkert..

Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner