Anmeldt d. 18. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har lige tilbragt to nætter i suiten på hotel Sønderborg garni.
Der var absolut intet dårligt at sige om dette sted.
Værelset perfekt, udsigten perfekt, service perfekt.
Vi kommer helt sikkert tilbage det dette hotel og den pragtfulde natur.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, carsteno520
Anmeldt d. 4. oktober 2019

Til 1100 kr pr nat må man forvente mere end det som de tilbyder.
Slidt hotel og værelse ikke up to date. Morgenmaden var meget ringe, med nogle kedelige rundstykker og noget skivet mellemlaget ost som højdepunkt. Nogle kedelige snegle der (formentlig) var taget op af fryseren til lejeligheden. Termokandekaffe som eneste mulighed. Absolut ikke pengene værd - Øv

Dato for ophold: september 2019
Tak, Morten H
Anmeldt d. 26. maj 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel i roligt kvarter tæt på bymidten. Værelset var ganske lille, men der er lænestol, køleskab de øl, vin og vand. Der er pænt og rent. God plads i hyggelig fælles stue, fin morgenmad og meget venligt værtspar.

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, OleTr
Anmeldt d. 30. august 2018

Meget hyggeligt hotel-pæne rene værelser-god morgenmad-og meget venligt personale.
Beliggenhed perfekt ,roligt sted kun 5min fra centrum. minibaren var ok med priserne eks. vand 20,- lille vin 35,-
Vores værelse nr.2 var tårnværelset med altan,det var lækkert..

Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, anniHansen
Anmeldt d. 9. september 2017 fra mobile enheder

Hotel Garni har måske engang været et nogenlunde hotel i Sønderborg, men det er det langt fra nu.
Bygningen er fuldstændig nedslidt, og værelser og indretning fremstår i dag utidsvarende og ringe.
Fra den først kontakt vedr. booking, hvor hotellet prøvede at presse til et dyrere værelse med en undskyldning om, at der kun var "de dyre" tilbage (selvom det 5 minutter senere viste sig, at der var andre værelser at vælge imellem), til en undskyldning af et hotelværelse.

Det er småt, beskidt og lever absolut ikke op til en standard på et hotel i 2017.

Morgenmaden er ikke mangfoldig, men indtages dog i et lokale med flot udsigt. Dette trænger dog ligeledes til en grundig overhaling.

Jeg er imponeret, hvis folk bor her mere end én gang.

Det bliver aldrig en ommer.

I øvrigt en flot håndtegnet flugtvejsplan....

Dato for ophold: august 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, pierrebunton