Lars W

Indbydende senge med store puder

Anmeldelse af Hotel 6400
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. jun. 2023fra mobile enheder
Vores ophold var en del af et gavekort, på vej hertil måtte vi rykke for koden til døren.
Der var glemt at blive sat bobler på værelset ved ankomst.
( vi har et ven par som var afsted på samme tur for 2 mdr siden, de manglede også boblerne )

Morgenmaden var lækker og godt udvalg, dog er der ikke mange borde, så kom til åbningstid eller en time efter, når folk er begyndt at gå.

Eller rent og pænt, fine værelser. Søde personale at snakke med.
Dato for ophold: juni 2023
Værelsestip: Masser af plads til el biler.
Problemer med denne anmeldelse?
    1.080 kr.
    1.107 kr.
17.3 km fra Hotel 6400
Vis flere hoteller i Sønderborg
Anmeldt d. 17. oktober 2022

For dyrt at betale 997kr for en overnatning, ifht hvad man får.
Ingen åben reception, man skal selv låse sig ind på hotellet samt på sit værelse. Blev ikke informeret om dette på forhånd.
Det koster 49kr i energi tillæg pr. Person pr. Døgn oveni værelses prisen.

Der manglede vin på værelset, som var en del af vores Go Dream gavekort
Det koster 200 kr, at indløse sin Go Dream gavekort!!

Dato for ophold: oktober 2022
Tak, susannebjerres
Anmeldt d. 25. september 2022

Håber den der har ansat personale ser dette vi vil meget gerne rose gosia for hun står alene med morgenmad da dem der skulle hjælpe hende ikke var der og for at håndtere situationen super godt og fik hun serverer morgenmad til os kl 9.10 hun fortjener en økonomisk gevinst da hun var med til at skabe ro og en god stemning omkring det hele så det håber vi meget at hun får ❤️ ellers en hyggelig sted og det der skulle bruges var der.

Dato for ophold: september 2022
Tak, DortheK107
Anmeldt d. 25. september 2022 fra mobile enheder

Havde fået et gavekort på et ophold på dobbeltværelse inkl middag og vin ved ankomst.

Fik et værelse med to enkeltsenge, vinen havde de glemt og søreme om de ikke også glemte at lave morgenmad til alle gæsterne!!!

Det bliver vores sidste besøg på 6400 - jeg kan ikke anbefale det…

Dato for ophold: september 2022
Tak, 535trineg
Anmeldt d. 28. juli 2022 fra mobile enheder

Der var ingen i receptionen da vi kom. Stod 30 personer som ikke havde fået koder for at kommer ind på værelser og til hoveddør. Står på hjemmeside at der kan være tider hvor der ikke er nogen i receptionen om vinteren, men fik oplyst af Benniksgård hotel , at det er et nøglehotel. Stemmer overhovedet ikke overens med hjemmesiden samt Risskov bilferie som vi havde købt ferien igennem. Ingen rengøring på fælles områder ude og inde. Vi Kom lørdag og søndag til aften var der stadig overfyldte skraldespande ude og inde samt alle glassene fra lørdag aften stod på bordene. Dette blev først bragt iorden mandag formiddag på opfordring fra gæster. Slet ikke styr på noget heller ikke fra Benniksgaards side. Først på 3. Dagen skete der noget. Rengøringspersonalet kunne ikke snakke hverken dansk eller engelsk, så det var til at forstå .
Skulle selv rydde op efter morgenmaden og selv finde engangskaffekopper og hælde bønner i, indtil der ikke var mere af det. Så måtte vi undvære.
Har haft ringet til Risskov bilferie. De lyttede til alle klage punkter og lovede at ringe tilbage . Nu er der gået 14 dage uden de ringer tilbage. De tager det åbenbart ikke alvorligt. Der står hotellet har en dejlig beliggenhed, men ligger fuldstændig gemt væk i industri kvarter.
Prisen er alt for høj til det du får. Havde aldrig valgt det, hvis vi vidste det på forhånd.
Det er mere et motel end et hotel.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, L2023SQjanes
Anmeldt d. 26. juli 2022

Havde booket hotellet gennem Hotels.com. Vi ankommer til hotellet og kan ikke-kommercielle ind. Vi taler med andre gæster, der giver hos et nr vi kan ringe til. Det tog ca 15 - 20 min før telefonen blev taget! Spurgte til nøgle/kode til værelse. Blev oplyst, at der var sendt en sms til mig, så jeg kunne betale for værelset. Denne sms havde jeg ikke modtaget. Vi valgte at droppe hotellet. Virkelig dårlig service - eller retter sagt - ingen service.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, AnneMickelborg