155 $
Orbitz.com
Expedia.com155 $
Priceline164 $
Anmeldt d. 24. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde nok højere forventninger til hotellet, end vi fik indfriet. Det er fint basis hotel - værelser var gamle men shinet, dog var badeværelset stadigt af meget gammel dato. Vi fandt seng, dyne, puder gode.
Vi oplevede personalet venligt.
Morgenmad var en pose med brød, yoghurt Etc og en tallerken til med æg, bacon, pølse. Coronavenligt og ok:).
Vi oplevede hotellet rent.
Beliggenhed er ikke den bedste i forhold til området, men relativt tæt på vandet og et par km ind til byen.

Dato for ophold: april 2021
1  Tak, pernillekornum
Anmeldt d. 19. maj 2021

I forbindelse med en forretningsrejse havde jeg brug for en overnatning. Jeg har følt mig tryg og velkommen.
Frisk, hjælpsom og imødekommende personale.
Morgenmaden var helt ok, men kan gøres bedre. (Efter corona?)
Jeg kommer igen.

Dato for ophold: maj 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Marlene K
Anmeldt d. 13. maj 2021 fra mobile enheder

Hotellet og værelserne er der som sådan ikke noget at sætte finger på.
Personalet derimod kunne godt trænge til en reminder om at gæsterne faktisk er deres levebrød.
Spidse bemærkninger og direkte ubehagelig betjening er ikke noget man forventer af en servicevirksomhed

Dato for ophold: maj 2021
Tak, larslJ655LB
Anmeldt d. 26. januar 2021 fra mobile enheder

Dette hotel er perfekt for gæster der ønsker rolige og fredelige omgivelser , stedet er moderne indrettet og har mange gode fælles faciliteter , vil anbefale man tjekker ind på de renoverede værelser frem for de ældre værelser, forskellen er stor og oplevelsen vil uden tvivl blive uforglemmelig , de ældre værelser har de ting man skal bruge og man mangler absolut intet, og trods alderen er det flot indrettet værelser med gode dyner og puder . Hurtig internet og godt udvalg af både danske og udenlandske tv kanaler . Alle værelser har smart tv med indbygget Netflix mm så der uden tvivl mulighed for masser af gode timer med en god film eller serie. Tak for god service og et godt ophold

Dato for ophold: januar 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, jesper-Tech
Anmeldt d. 26. oktober 2020

Jeg var meget tilfreds med mit ophold. Fint værelse, god morgenmad med lækker buffet, rengøring hver dag og rigtig fin service. Jeg kan ikke rigtig nævne noget der skulle være bedre. God placering i forhold til Sønderborg by og gratis parkering.

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger