Fastlås den laveste pris fra disse websites
149 $
Booking.com151 $
Hotels.com149 $
Priceline159 $
eDreams151 $
Travelocity149 $
Orbitz.com149 $
Anmeldt d. 26. januar 2021 fra mobile enheder

Dette hotel er perfekt for gæster der ønsker rolige og fredelige omgivelser , stedet er moderne indrettet og har mange gode fælles faciliteter , vil anbefale man tjekker ind på de renoverede værelser frem for de ældre værelser, forskellen er stor og oplevelsen vil uden tvivl blive uforglemmelig , de ældre værelser har de ting man skal bruge og man mangler absolut intet, og trods alderen er det flot indrettet værelser med gode dyner og puder . Hurtig internet og godt udvalg af både danske og udenlandske tv kanaler . Alle værelser har smart tv med indbygget Netflix mm så der uden tvivl mulighed for masser af gode timer med en god film eller serie. Tak for god service og et godt ophold

Dato for ophold: januar 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, jesper-Tech
Anmeldt d. 26. oktober 2020

Jeg var meget tilfreds med mit ophold. Fint værelse, god morgenmad med lækker buffet, rengøring hver dag og rigtig fin service. Jeg kan ikke rigtig nævne noget der skulle være bedre. God placering i forhold til Sønderborg by og gratis parkering.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, 254tanjaj
Anmeldt d. 25. september 2020

Vi var der til fiskebuffet. Til prisen på 199 kroner må det siges at være et rigtig godt køb. Ikke gourmet men et stort udvalg af retter og pænt anrettet. Og alt velsmagende, bortset fra en ret med spaghetti som smagte af ingenting. Spiserummet er ikke det særlig indbydende, men igen til 199 var det mere som godkendt.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, Poul R
Anmeldt d. 19. september 2020

Slet ikke styr på corona-restriktioner ved morgenmaden. Ingen afstandsmærker. Maden i lokale for sig, så alle mødtes i smal dør. Måtte bede om handsker, men de havde kun nogle få. Når gæster bad om afspritning af bord, blev de mødt med et surt fjæs. Ellers fint hotel til en enkelt overnatning og god morgenmad.

Tak, 496flemmingb
Anmeldt d. 13. september 2020

Hvis PIZZA HUT drev et hotel, så ville det været et sådan hotel som HOTEL 6400. Hotellet er slidt og værelset lugter af fugt...Præcis som en gammel kælder. Morgenmaden er virkelig kedelig - bake off brød og to slags billigt pålæg og ost - virkeligt jammerligt ! Hotellet ligger i et kedeligt kvarter - tanken falder automatisk på et motorvejs motel.
Det var IKKE pengene værd.... Hvis prisen havde været det halve, så var det hvad man kunne forvente, men 1169 DKK er det absolut ikke værd !!!
På den positive side, så var kaffen god og der er rent på værelset.

Tak, TineE793