Anmeldt d. 19. september 2020

Slet ikke styr på corona-restriktioner ved morgenmaden. Ingen afstandsmærker. Maden i lokale for sig, så alle mødtes i smal dør. Måtte bede om handsker, men de havde kun nogle få. Når gæster bad om afspritning af bord, blev de mødt med et surt fjæs. Ellers fint hotel til en enkelt overnatning og god morgenmad.

Dato for ophold: september 2020
Tak, 496flemmingb
Anmeldt d. 13. september 2020

Hvis PIZZA HUT drev et hotel, så ville det været et sådan hotel som HOTEL 6400. Hotellet er slidt og værelset lugter af fugt...Præcis som en gammel kælder. Morgenmaden er virkelig kedelig - bake off brød og to slags billigt pålæg og ost - virkeligt jammerligt ! Hotellet ligger i et kedeligt kvarter - tanken falder automatisk på et motorvejs motel.
Det var IKKE pengene værd.... Hvis prisen havde været det halve, så var det hvad man kunne forvente, men 1169 DKK er det absolut ikke værd !!!
På den positive side, så var kaffen god og der er rent på værelset.

Dato for ophold: september 2020
Tak, TineE793
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Dette dejlige hotel ligger i rolige omgivelser. Flotte værelser og opholdsstue, terrasse med fine møbler. Venligt personale. Eneste minus er bakeoff rundstykkerne til morgenmaden, det er da nok kedeligt. Ellers et dejligt sted

Dato for ophold: august 2020
Tak, Herdis M
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Et dejligt ophold med utrolige hjælpsomme medarbejdere.
Værelset var lækkert og rent og dejlig terrasse hvor vi kunne sidde udenfor.
Morgenmaden var rigtig go. Hele døgnet er der adgang til kaffe og kage.
Der er mulighed for at købe drikkevarer Øl/vin og vand i lounge.
Helt sikkert et ophold værd

Dato for ophold: august 2020
Tak, FruSkads
Anmeldt d. 14. august 2020

Rigtig dejligt sted, gode værelser der var tilpas i størrelsen, morgenmaden var perfekt og der var god kaffe. Kaffe og kage tilgængelig hele døgnet og personalet var venlige og i mødekommende, Vil helt sikkert komme igen.

Rengøringen kom om eftermiddagen hvor vi var tilbage på værelset og da vi sagde at de bare skulle komme igen i morgen kom de også om eftermiddagen hvor vi var tilbage fra byen, så vi fik ikke gjort rent - de skulle nok have tænkt over at komme noget tidligere dagen efter.
På anden dagen flyttede der en familie ind med to børn på et værelse og forældrene på et andet værelse væk fra hinanden, de løb og larmede ude på gangen hvilket ikke var rart.
Der var længere ind til centrum end receptionisten sagde, men det gjorde ikke os noget at gå derind.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, HeidiW1178