Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Et dejligt ophold med utrolige hjælpsomme medarbejdere.
Værelset var lækkert og rent og dejlig terrasse hvor vi kunne sidde udenfor.
Morgenmaden var rigtig go. Hele døgnet er der adgang til kaffe og kage.
Der er mulighed for at købe drikkevarer Øl/vin og vand i lounge.
Helt sikkert et ophold værd

Tak, FruSkads
Anmeldt d. 14. august 2020

Rigtig dejligt sted, gode værelser der var tilpas i størrelsen, morgenmaden var perfekt og der var god kaffe. Kaffe og kage tilgængelig hele døgnet og personalet var venlige og i mødekommende, Vil helt sikkert komme igen.

Rengøringen kom om eftermiddagen hvor vi var tilbage på værelset og da vi sagde at de bare skulle komme igen i morgen kom de også om eftermiddagen hvor vi var tilbage fra byen, så vi fik ikke gjort rent - de skulle nok have tænkt over at komme noget tidligere dagen efter.
På anden dagen flyttede der en familie ind med to børn på et værelse og forældrene på et andet værelse væk fra hinanden, de løb og larmede ude på gangen hvilket ikke var rart.
Der var længere ind til centrum end receptionisten sagde, men det gjorde ikke os noget at gå derind.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, HeidiW1178
Anmeldt d. 10. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel, fint værelse og for os en god beliggenhed. Kort til alting på cykel.
Sengene var rigtig gode. God betjening og lækker morgenbuffet nogen få vil måske mangle en døgn bemandet reception, for os havde det ingen betydning.

Tak, 491karstens
Anmeldt d. 10. august 2020

Godt værelse med det man forventer. Alsidig ta selv morgenbord og god betjening. Venlighed i receptionen. Sprit var tilgængelig og afstande mellem bordene. Når der ikke var nogle i receptionen var det muligt at ringe på et nr. Mulighed for at sidde ude da det var hedebølge.

Værelsestip: Værelserne i stueetagen har egen udgang til lille gårdhave
Tak, 201oveh
Anmeldt d. 25. juli 2020

Vi havde et dejligt ophold på Hotel 6400. Værelset var ikke så stort, men rent, pænt og med de ting man forventer, såsom gode senge, stort tv, kaffemaskine med kaffepulver til. Udmærket badeværelse med håndsæbe og hår/bodyshampoo samt hårtørrer. Vi blev præsenteret for en varieret morgenbuffet indeholdende røræg med bacon og pølser, tre slags afskåret pålæg med forskelligt tilbehør, fire forskellige slags oste. Friskbagt rugbrød og franskbrød samt forskellige nybagte rundstykker. Yoghurt med forskelligt drys. Flere varianter af kaffe og te. Og ikke at forglemme friskbagte morgenkager og masser af frisk frugt. Eneste minus var, at vi syntes, der godt kunne have været lidt mere fokus på coronasituationen, men det bliver ganske sikkert rettet. Alt i alt et dejligt anbefalelsesværdigt ophold. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, nichr