Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Virkelig god og varieret morgenmad, fint værelse. God og personlig betjening. Ligger lidt fra centrum, men max 10 min i bil.
Tv med Netflix, kaffe på værelset. Det hotel kan du roligt vælge.

God tur til Sønderborg

Overnattede: juni 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, EvaPiaAgner
renate a, Gæsteansvarlig hos Hotel 6400, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juni 2018

Kære EvaPiaAgner
tusind tak for de fine ord. Besøg os gerne snart igen.
God sommer
Renate

Anmeldt 2. maj 2018

Hyggeligt lille hotel. Højt serviceniveau. Lækker morgenbuffet med Nespresso kaffe. Værelser er hyggelige og sengen er god. Hotellet ligger i et stille område ikke langt fra skov og vand. Vi kommer meget gerne igen!

Overnattede: april 2018
Tak, GitteAU
renate a, Gæsteansvarlig hos Hotel 6400, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. maj 2018

Kære GitteAU,
Tusind tak for den flotte anmeldelse - dejligt at det var en god oplevelse. Vi håber at I besøger os igen en anden gang.
Hilsen Renate

Anmeldt 20. april 2018

Man tager et gammel kollegie, maler savsmuldstapetet i den ene ende af værelset, sætter en seng ind og kalder det minimalistisk. Et kranie op i receptionen og noget træ og så bliver det ny nordisk minimalisme - udsigt ind i nabo husets laboratorie - det er autentisk. "Københavnerne eeelsker det - vi kan snildt tage mere end 1000 kr pr nat."
Hm, til den positive side er morgenmaden god og sengene ligeså. Glæder mig til det nye hotel byggeri på havnen er færdigt! I trænger til konkurrence, indtil da bor vi et andet sted i det sønderjyske.

• Overnattede: april 2018, rejste som par
Tak, JulieMailind
renate a, Gæsteansvarlig hos Hotel 6400, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. april 2018

Kære JulieMailind,
tak for din anmeldelse - Det glæder os, at du fandt morgenmaden og sengene gode, det er nogle af de ting vi har lagt stor vægt på. Hvis du skulle få lyst til at besøge os igen, kan jeg anbefale et Comfort eller et Comfort Plus værelse, begge disse kategorier er totalt renoverede, og har ikke længerepræg af kollegieværelser.
hilsen Renate

Anmeldt 3. marts 2018

Havde booket en overnatning via spot deal. Hotel 6400 ligger lidt uden for byen ca. 20 minutters gåtur fra Sønderborg Slot. Værelset var godt og rummeligt, morgenmaden fin. Lidt kikset start, da receptionen ikke er besat hele dagen.

• Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, Ronald B
renate a, Gæsteansvarlig hos Hotel 6400, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. marts 2018

Kære Ronald B.
Mange tak for jeres anmeldelse. Er ked af at opholdet fik en kikset start, men dejligt at der blev rettet op på det. Vi håber at I har lyst til at besøge os igen.
Hilsen Renate

Anmeldt 26. februar 2018

Rigtig dejligt hotel med pæne værelser, venligt personale og god velassorteret morgenmad. Vi overnattede en enkelt nat og kommer gerne igen. Omgivelserne var rolige og sengene rigtig gode. Internettet var hurtigt. Så alt i alt ikke en finger at sætte på dette hotel.

Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, rosmol1970
renate a, Gæsteansvarlig hos Hotel 6400, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. februar 2018

kære Rosmos1970,
Tusind tak for de rosende ord omkring jeres ophold, vi håber at I kommer på besøg igen.
Venlig hilsen
Renate