Anmeldt d. 22. juli 2020

Vi har desværre haft en rigtig dårlig oplevelse med Danhostel Sønderborg-Vollerup. Vi havde lejet en hytte i en uge. Ved ankomst var der utrolig uhumsk og beskidt i hytten. Gulvet var meget snavset, rullemadrasserne var snavsede, spisebordet var ikke aftørret og der var krummer på bænken ved spisebordet. Vi klagede til receptionen, som dog først kunne sørge for at der kom rengøring den efterfølgende dag. Vi aftalte, at de måtte låse sig ind i hytten med deres ekstranøgle for at gøre rent. Rengøringen den efterfølgende dag var bedre, men stadig mangelfuld. Standarden for rengøring på stedet er åbenbart meget lav. Vi fik dog refunderet en enkelt nat for den manglende rengøring ved ankomst. Jeg synes det er meget uansvarligt og utrygt, at der ikke er gjort ordentligt rent i disse coronatider.

Den værste oplevelse på vores ferie var dog, at vi en dag havde haft ubudte gæster i hytten, mens vi havde været på tur om dagen, fordi nogen havde låst sig ind uden aftale. Da vi kom tilbage til hytten først på aftenen, var der blevet sat en fejebakke ind i hytten og døren til det ene værelse stod åbent og loftslyset på det pågældende værelse var tændt. Jeg blev rasende og klagede til receptionen. Jeg snakkede med ejeren Hanne Lund, og det viste sig, at hendes mand havde låst sig ind i vores hytte i løbet af dagen, mens vi var afsted på tur. Ifølge hendes forklaring ville han sætte en fejebakke ind til os og sætte nogle knager op, fordi vi skulle have efterspurgt dette. Dette havde vi dog aldrig efterspurgt og man havde ikke lavet en aftale med os, men bare låst sig ind. Jeg synes dette er misbrug af ekstranøglen og jeg synes det er dybt krænkende for vores privatliv. Jeg troede man kunne håndtere det professionelt, at man har en ekstranøgle, men det var ikke tilfældet her. Jeg er målløs over, at man kan finde på dette. Desværre var dette ødelæggende for vores ferie.

Jeg vil på ingen måde anbefale dette sted. Hold jer væk, hvis I gerne vil have en god ferie. Der virker ikke til at være styr på tingene og man kan åbenbart ikke håndtere, at man har en ekstranøgle uden at misbruge den. Det er dyrt at bo i hytterne, når man tænker på den manglende rengøring og at hytterne er i forholdsvis ringe stand. Gør jer selv den tjeneste at bruge jeres penge et bedre sted og slip for de problemer, vi havde med stedet.

Tak, CharlotteDidriksen
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggelig camping-lignende stemning, hvor børnene kan se på dyr og lege på en stor legeplads. Værelser er gennemsnitlige, men eftersom man bare skal være der om natten er det helt fint. Morgenmaden er fin, der er lidt af hvert - igen børnevenligt med pandekager mv. Man kunne overveje papirshåndklæder på toiletterne eller varmeblæsere.

Tak, Dreier_Hansen
Anmeldt d. 12. juli 2020

Udefra ser det ikke ud af meget, men hold da op der er meget godt indeni!
Stor lejrplads, bålplads, boldbaner, trampoliner,minigolf og en f**king mini-zoo!
Meget personligt og hyggeligt stemning, VI SES!

Tak, thomasjM525AX
Anmeldt d. 10. juli 2020

Værelset havde det, der var behov for. God internetforbindelse, hvilket er vigtigt, når man har en teenager med. Venligt og serviceminded personale. Ligger godt placeret ift Sønderborg og Universe Science Park.
Fine udendørsarealer med bl.a. minigolf.

Tak, BoChris
Anmeldt d. 8. juli 2020

Vores 6-personers værelse var med boxmadrasser til 4 og to slå-ned køjer (som på Oslofærgen). Stort rum m bord og tre stole. Eget bad og toilet. Nr to famile på 4 med mindre værelse m køjesenge.

Mange forskellige bygninger, så mange solkroge og masser af borde/bænkesæt, stole og borde overalt. Blomster og beplantning. Fin legeplads, lille minigolf-bane, indendørs bordtennis og bordfodbold-rum.

Fællesrum (og soverum) dog med fugtig sommerhus-følelse og fyldt med møbler og ting og sager i en stor stil-forvirring. Hyggeligt- men ikke superrent indtryk.

Køkken noget sparsomt udstyret og ganske slidt- og ikke specielt rent heller..

Morgenmadsbuffet var ok, dog ikke forholdsregler ift Corona.

Værelsestip: Sørg for værelse med boxmadresser fremfor køjesenge.
Tak, HelleHarkjaer