Anmeldt d. 8. juli 2020

Vores 6-personers værelse var med boxmadrasser til 4 og to slå-ned køjer (som på Oslofærgen). Stort rum m bord og tre stole. Eget bad og toilet. Nr to famile på 4 med mindre værelse m køjesenge.

Mange forskellige bygninger, så mange solkroge og masser af borde/bænkesæt, stole og borde overalt. Blomster og beplantning. Fin legeplads, lille minigolf-bane, indendørs bordtennis og bordfodbold-rum.

Fællesrum (og soverum) dog med fugtig sommerhus-følelse og fyldt med møbler og ting og sager i en stor stil-forvirring. Hyggeligt- men ikke superrent indtryk.

Køkken noget sparsomt udstyret og ganske slidt- og ikke specielt rent heller..

Morgenmadsbuffet var ok, dog ikke forholdsregler ift Corona.

Værelsestip: Sørg for værelse med boxmadresser fremfor køjesenge.
Dato for ophold: juli 2020
Tak, HelleHarkjaer
Anmeldt d. 11. februar 2020

God rammer for familier med børn. Muligheder for at holde familiefester op til de helt store familier. Stort haveområde med legeplads for børn. Minigolf for de store og små. For de små er der mulighed for at kigge på dyr.

Tak, olep883
Danhostel S, Ejer hos Danhostel Sønderborg-Vollerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2020

mange tak for besøget - ses vi igen til sommer i bedre vejr mvh Hanne Lund

Anmeldt d. 11. februar 2020

Søde dyr ligesom kaniner, næsebjørne og marsvin. virkelig gode værelser som bliver gjort godt rent. God underholdning for børnene, Der er en god legeplads med trampoliner og minigolf. Det var rigtig fedt at være der!

Tak, 718carstenj

tak for besøget. Vi vil gerne være det sjoveste vandrerhjem for børn. Ses vi igen mvh Hanne Lund

Anmeldt d. 11. februar 2020 fra mobile enheder

Lige som forventet.
Enkel overnatning i rolig omgivelser.
Vandrerhjems stemning over hele området. Venlig og hjælpsom personale på et privat niveau. Overnatning og booking uden problemer. Underholdning til børn i stor stil.

Tak, paullW2384RA

tak for besøget og tak for det flotte 5 tal mvh Hanne Lund

Anmeldt d. 22. december 2019

Fint sted, hyggeligt med dyrene og stor gæstfrihed hos personalet. Minigolfbane har set bedre tider, men hvad gør det når alt det hyggelige er tilstede. Hvis man hr et par dage tilovers så tag da lige en overnatning her.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, jaevlarsen

tak for besøget. Så er vi i gang med forårs klargøring af Minigolf og legeplads.
Kommer I igen til sommer? mvh Hanne Lund