Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com114 $
CheapTickets114 $
Orbitz.com114 $
Travelocity114 $
FindHotel114 $
Tripadvisor114 $
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Hos Marianne og Flemming føler man sig virkelig hjemme. Der er hjerterum, hyggeligt, afslappet stemning, imødekommende personale og lækker mad. Vi spiser udenfor, når vejret tillader det, ved langbord og får en hyggelig snak med de andre gæster. Deres gamle hund trisser rundt og hygger også om gæsterne.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, dorit1204
Marianne Hvid, Ejer hos Als Kloster Det Hyggelige Gårdhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2021

Tusind tak Dorit for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os, og vi bliver så glade, når vores lille gårdhotel også opleves som hyggeligt. Det er lige den stemning, vi ønsker at skabe. Tak for jeres besøg :-)

Anmeldt d. 5. juli 2021

Hvis du er til dansk hygge og charme er dette skønne sted et godt bud. Vi havde en enkelt overnatning og hvor var det dejligt. Der var fred og ro. Naturen lige udenfor døren.
Værtsfamilien sørgede for god atmosfære og til fodboldkampen satte de sig sammen med os og så kampen. Fortalte lidt om klostrets historie og om overtagelsen af bygningerne og deres planer.
Selvom forstander-inde havde travlt med klargøring til det sønderjyske kaffebord næste dag, var der stadig tid til at snakke og fortælle. Hvilket helt fantastisk værtspar.
Morgenmaden var perfekt portionsanrettet - dejligt i disse coronatider. Lækkert friskt brød, kaffe osv.

De varmeste anbefalinger herfra. Jeg vil gerne vende tilbage til Als Kloster, for her følte jeg mig virkelig godt tilpas .

Dato for ophold: juli 2021
Tak, zitarj
Marianne Hvid, Ejer hos Als Kloster Det Hyggelige Gårdhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2021

Tak for jeres besøg og flotte tilbagemelding. Beklager det sene svar, men vi har fået en opstart, der var meget vildere end vi have forventet. Nu sidder vi så endelig her og læser alle de dejlige kommentarer. Vi lover at fortsætte med at gøre os umage.

Anmeldt d. 28. maj 2021 fra mobile enheder

Søde værtsfolk, udmærket værelse med lidt for mange IKEA-møbler.
Dyr morgenmad (100 DKK pr. snude), der ikke levede op til prisen: Tørt rugbrød, ingen æg, afmålte portioner. Men gode boller.
Udbud og kvalitet må bedres, hvis prisen skal retfærdiggøres!

Tak, Mastrantonioni

Tak for din tilbagemelding, og undskyld vores sene svar. Det har været en travl start og sommer, og vi har lært meget på rekordtid.

Jeg er meget ked af, at du har fået tørt rugbrød - det må selvfølgelig ikke ske - og vi tager også med tak dine øvrige kommentarer med videre. Flere af tingene er dog bevidste fra vores side, og det vil jeg gerne sætte et par ord på.

Vi har indtil nu portionsanrettet morgenmaden som følge af Corona, og vi har samtidig også fokus på at minimere madspild. Men det må på ingen måde resultere i, at gæsterne føler, at der er for lidt mad. Som standard nævner vi derfor også altid, at man bare skal sige til, hvis der er noget, man ønsker mere af, og det håber jeg også, vi tilbød dig. Udover basistingene som brød, pålæg, ost, marmelade, most mv., har vi hver dag en lille ekstra ting til morgenmaden, og det skifter, hvad det er. Nogle dage er det æg - andre dage er det fx græsk yoghurt med friske bær - og andre igen er det fx en frisk kanelsnurre.

I forhold til IKEA-møbler er det rigtigt, at skabene i det lille tekøkken og i badeværelserne er derfra, og på det værelse du boede, er der en lille kommode, der er fra IKEA. Vi går højt op i stemningen i vores indretning, og vi har bestemt ikke noget imod IKEA. De har mange pæne ting, men vi ønsker selvfølgelig ikke, at vores sted skal opleves som et IKEA-udstillingsvindue. Det vil jeg derfor være ekstra opmærksom på, når vi skal vedligeholdelsesindrette.

Anmeldt d. 1. maj 2021

Vi overnattede en enkel nat på Als kloster, og det bliver bestemt ikke sidste gang, at vi besøger den hyggelige gård, hvor der er en afslappet atmosfære samt sans for detaljer. Desuden en utrolig god modtagelse. :-)

Tak, camillalgr

Tak for den fine tilbagemelding og undskyld vores sene responce. Vi har haft en travl opstart og sommer, og nu sidder vi endelig her og læser alle de dejlige kommentarer. Vi lover at fortsætte med at gøre os umage, og vi vil blive glade for at se jer igen :-)

Anmeldt d. 19. april 2021 fra mobile enheder

Hvis man vil have pulsen ned, er det her det rigtige sted! Her er ro og idyl, søde og servicemindede værter, dejlig mad og skønne værelser og omgivelser. Hvis man en gang imellem vil have pulsen op, lader det sig let gøre. En tur ad klosterstien og ned til Gendarmstien giver god mulighed for at få rørt sig. Man er simpelthen nødt til at tage MINDST

to nætter, hvis man skal nå at nyde det hele . Og så følger der også sprogundervisningen med - ganske gratis.

Tak, GrandTour362116

Møjn og tak for æ besøch. Jeres sønderjysk skal jo lige vedligeholdes lidt :-).

Tak for den fine tilbagemelding og undskyld også til jer for den sene responce. Vi har haft en travl opstart og sommer, og vi har været så privilegerede at have et fyldt kloster nærmest hver dag. Nu sidder vi endelig her og læser alle de dejlige kommentarer. Vi lover at fortsætte med at gøre os umage.