Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Kjeld B.
Kongens Lyngby, Danmark

Pris hænger ikke sammen med standard

3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 9. apr. 2022fra mobile enheder
Grundlæggende et godt sted at holde ferie, men primært egnet for familier. Det vi lejede var med 8 sovepladser, hvilket for os var for stort.
Huset vi boede i var slidt og nusset, det gælder både huset og inventaret. Pris og standard hænger ikke sammen. Måtte påpege diverse mangler ved rengøringen mv.
Fint med gratis adgang til badeland og wellness mv, men det det forudsætter at man også bruger det, da det selvfølgelig er en del af prisen for at leje det.
Hvis man ikke agter at anvende det, skal man leje feriebolig hos en anden udbyder, da det så er billigere.
Vær opmærksom på at husene opvarmes med elvarme.
Dato for ophold: april 2022
Rejsetype: Rejste som par
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Hoteller i nærheden
Exterior
Få bonusser med One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    1.214 kr.
  • Hotels.com
4.8 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    1.260 kr.
  • Priceline
11.3 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Pool
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    1.067 kr.
  • Priceline
11.6 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    1.163 kr.
  • Scandic Hotels
    1.301 kr.
12.8 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    1.438 kr.
  • Algotels
11.8 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    1.160 kr.
  • Priceline
13.4 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    1.198 kr.
  • Priceline
11.2 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Stuehuset set fra vejen
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    1.198 kr.
  • Priceline
11.1 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    985 kr.
  • Priceline
12.0 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Få bonusser med One Key
  • Hotels.com
  • Vio.com
  • ZenHotels.com
9.8 km fra Enjoy Resorts Marina Fiskenæs
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Vis flere hoteller i Sønderborg
Anmeldelser (107)
Filtrer anmeldelser
107 resultater
Medlemsvurdering
9
31
27
24
16
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
9
31
27
24
16
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
10-15 af 107 anmeldelser
Anmeldt d. 4. august 2021

Ulækkert med ulækkert på og ingen kundeservice!!!

Vi ankommer 8 personer til det mest ulækre feriehus vi nogensinde har været i. Utallige henvendelser til receptionen ender med at vi får besked om selv at tage det værste og at rengøring så vil ske dagen efter kl. 10. Tager afsted ca. 11 dagen efter for at rengøring kan komme til at gøre rent - vender tilbage omkring kl. 16 - der har ingen været i huset og gøre rent. Efter henvendelse til receptionen (som påstår der er gjort rent) kommer der endelig en forbi og “gør rent” meget overfladisk. Receptionen er gjort opmærksom på dette og at der stadig er ulækkert.
Receptionen lover vi bliver kontaktet af chefen søndag (hvor vi skal afsted mandag) der sker intet - sender skriftlig klage allerede søndag til dem udover de utallige mundtlige, hvor vi stadig er tilstede. Vi hører INTET - ved udtjekning er systemet nede og chefen er belejligt nok optaget. De får navn, telefon og mail ved udtjekning og lover at vende tilbage - nu er det onsdag aften og vi har INTET hørt.
Det er svært at skulle forsvare at vi skal betale for et ophold hvor vi ikke har kunne være i boligen 😡

Badelandet er også ulækkert - der er beskidt og lugter af urin i bruserummet.

Kan IKKE anbefale Enjoy Resort Gråsten/Fiskenæs

Enjoy - vi venter stadig på jeres kontakt

Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste med familie
1  Tak, 624charlottek
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Hus nr. 136 blev lejet ud til 8 personer. Dette er huset for småt til. To små værelser på 1. sal med skrå vægge og smalle senge er ikke egnet til to personer pr. værelse (medmindre man aftaler at ligge på samme side) - 4 mennesker fik dårlig nattesøvn i en hel uge.
Rengøringsniveau ikke acceptabelt. 7 gafler til 8 personer. Køkkenet meget småt og mangelfuldt. Tætliggende huse.

Værelsestip: Vær opmærksom på, at billeder og beliggenhed nødvendigvis ikke matcher.
Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste alene
2  Tak, Anne72Anne72
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 3. april 2021 fra mobile enheder

Lejlighed med enestående udsigt ud over vandet og dejlig stor altan. Soveværelse uden vindue ikke oplyst på forhånd. Møblerne og gulvtæpperne er lidt slidte. Venlig betjening i receptionen. Tæt på byen og indkøb.

Dato for ophold: april 2021
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, 621larsm
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 26. oktober 2020

Ved ankomst til huset blev vi i første omgang begejstrede. Det så fint ud, men rengøringen var ikke optimal. Der var spindelvæv flere steder. Værst var det dog, da vi gik op ovenpå. Et af værelserne var der utroligt mange døde fluer i vindueskarmen og flere steder lå der en del døde fluer på gulvet.
Vi skal tælle alt inventaret, og der kan opkræves gebyr hvis ikke alt ligger på rette plads. Inventarlisten var utroligt upræcis. Der er ingen oversigt over hvad der skal være hvor.
Vi henvender os ca. 1 time efter check-in til receptionen for at klage over rengøringen. Vi har taget billeder med, og vi fortæller at vi ikke ønsker selv at gøre noget for at udbedre tingene (hvorfor i al værden skulle vi dog det, når vi har betalt for rengøring mv.). Receptionen noterer hvor vi bor osv. Dagen efter sker der intet, så vi henvender os på 3. dagen, for at kræve at der bliver gjort rent. Receptionisten har tydeligvis ikke set/hørt om at der skulle være et problem i vores lejlighed. Så sidst på 3. dagen bliver der gjort rent af et par fnisende kvinder, der tydeligvis fandt det meget sjovt at de skulle gøre rent samtidig med at vi var der.
I mailen med velkomsten, står der også priser og menuer på restauranten der hører med til resortet. Da vi kommer der om onsdagen, hvor Kong Fiddes Livret skulle serveres, så er det åbenbart ikke sådan en onsdag, hvor det serveres. Det mad der blev severet var dog rigtig god og med god service.
Der er reklameret for en klatrevæk. Den "væg" er ca. 1½ meter høj og 2 meter bred og er sammen med swimmingpoolen.
Welness er en del af stedets tilbud, og noget, der er "med i prisen". Særlige services er naturligvis ikke. Vi ønskede par-massage, som der reklameres for. Vi henvender os i receptionen for at få at vide, at der kun er 1 massør på arbejde i uge 42, undtaget én dag, hvor de begge er booket helt op. Det er meget underligt at man ikke vælger at bemande op i vinterferien, men det er også en måde at minimere indtjeningen på.
På afrejsedagen forklarer vi - via en seddel - diverse problematikker, som også er nævnt ovenfor. Receptionisten begyndte så at forklare os, at det jo er fordi det er private, der ejer husene osv. Jeg har dog betalt til Enjoy Resorts.. så er jeg ret ligeglad med hvilke aftaler de har med hvem om hvad. Det er dem jeg har kontakt med, jeg kan jo ikke klage til ejerne, vel!? Så ubehøvlet og uvidende om hvad service er og hvordan man håndterer en klage, burde kun være en nybegynder gør.
Vi kommer ALDRIG tilbage igen!!!!!

Dato for ophold: oktober 2020
    • Sted
    • Værelser
    • Service
2  Tak, bennyc980
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 9. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi booker et hus i to plan med 4 dobbeltværelser. To oppe og to i grundplan.
Da vi ankommer til huset er der kun et brugbart dobbeltværelse i grundplan og to 1,5 personers værelser på 1. Sal.
Receptionen er ubemandet på ankomsttidspunktet og vi henvender os derfor næste dag.
Deres eneste løsning er en halvhjertet beklagelse - ingen mulighed for anden bolig eller kompensation.
Vi har nu booket og betalt for 4 værelser, men har i realiteten kun fået max 75% og en ferie med en meget dårlig start.
Selve huset fremstår smånusset med nedslidt inventar. Der er rigeligt med service i køkkenet, man forventes dog at tælle ALT op inden huset tages i brug - så sæt en times tid af din ferie af til det.
Pris, kvalitet og ikke mindst service hænger slet ikke sammen og vi booker ALDRIG her igen!

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste med familie
1  Tak, 213tinep
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Se flere anmeldelser