Fastlås den laveste pris fra disse websites
FindHotel
Travelocity
Hotels.com
Anmeldt d. 26. oktober 2020

Ved ankomst til huset blev vi i første omgang begejstrede. Det så fint ud, men rengøringen var ikke optimal. Der var spindelvæv flere steder. Værst var det dog, da vi gik op ovenpå. Et af værelserne var der utroligt mange døde fluer i vindueskarmen og flere steder lå der en del døde fluer på gulvet.
Vi skal tælle alt inventaret, og der kan opkræves gebyr hvis ikke alt ligger på rette plads. Inventarlisten var utroligt upræcis. Der er ingen oversigt over hvad der skal være hvor.
Vi henvender os ca. 1 time efter check-in til receptionen for at klage over rengøringen. Vi har taget billeder med, og vi fortæller at vi ikke ønsker selv at gøre noget for at udbedre tingene (hvorfor i al værden skulle vi dog det, når vi har betalt for rengøring mv.). Receptionen noterer hvor vi bor osv. Dagen efter sker der intet, så vi henvender os på 3. dagen, for at kræve at der bliver gjort rent. Receptionisten har tydeligvis ikke set/hørt om at der skulle være et problem i vores lejlighed. Så sidst på 3. dagen bliver der gjort rent af et par fnisende kvinder, der tydeligvis fandt det meget sjovt at de skulle gøre rent samtidig med at vi var der.
I mailen med velkomsten, står der også priser og menuer på restauranten der hører med til resortet. Da vi kommer der om onsdagen, hvor Kong Fiddes Livret skulle serveres, så er det åbenbart ikke sådan en onsdag, hvor det serveres. Det mad der blev severet var dog rigtig god og med god service.
Der er reklameret for en klatrevæk. Den "væg" er ca. 1½ meter høj og 2 meter bred og er sammen med swimmingpoolen.
Welness er en del af stedets tilbud, og noget, der er "med i prisen". Særlige services er naturligvis ikke. Vi ønskede par-massage, som der reklameres for. Vi henvender os i receptionen for at få at vide, at der kun er 1 massør på arbejde i uge 42, undtaget én dag, hvor de begge er booket helt op. Det er meget underligt at man ikke vælger at bemande op i vinterferien, men det er også en måde at minimere indtjeningen på.
På afrejsedagen forklarer vi - via en seddel - diverse problematikker, som også er nævnt ovenfor. Receptionisten begyndte så at forklare os, at det jo er fordi det er private, der ejer husene osv. Jeg har dog betalt til Enjoy Resorts.. så er jeg ret ligeglad med hvilke aftaler de har med hvem om hvad. Det er dem jeg har kontakt med, jeg kan jo ikke klage til ejerne, vel!? Så ubehøvlet og uvidende om hvad service er og hvordan man håndterer en klage, burde kun være en nybegynder gør.
Vi kommer ALDRIG tilbage igen!!!!!

1  Tak, bennyc980
Anmeldt d. 9. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi booker et hus i to plan med 4 dobbeltværelser. To oppe og to i grundplan.
Da vi ankommer til huset er der kun et brugbart dobbeltværelse i grundplan og to 1,5 personers værelser på 1. Sal.
Receptionen er ubemandet på ankomsttidspunktet og vi henvender os derfor næste dag.
Deres eneste løsning er en halvhjertet beklagelse - ingen mulighed for anden bolig eller kompensation.
Vi har nu booket og betalt for 4 værelser, men har i realiteten kun fået max 75% og en ferie med en meget dårlig start.
Selve huset fremstår smånusset med nedslidt inventar. Der er rigeligt med service i køkkenet, man forventes dog at tælle ALT op inden huset tages i brug - så sæt en times tid af din ferie af til det.
Pris, kvalitet og ikke mindst service hænger slet ikke sammen og vi booker ALDRIG her igen!

1  Tak, 213tinep
Anmeldt d. 3. oktober 2020

Vi var kun to, så otte senge var rigeligt .
Dejligt wellness område, hvor afstandskrav ift Corona blev overholdt.
Husene ligger dejligt ved vandet og tæt ved Gråsten by. Gråsten er ikke en storby, men vi gik nogle fine ture i området. Større by i nærheden er Sønderborg. Den har alt.

Tak, susannejW3464NH
Anmeldt d. 15. august 2020

Beliggenheden er skøn. Gåafstand til Gråsten by og Gråsten slot. Rengøringen halter. Der var lange sorte hår på gulvet og i brusenichen og vi fandt et beskidt og lugtende askebæger. Virker slidt. Små værelser. Restauranten ved badelandet er alt for dyr. Udvalget i buffeten småt og kvaliteten dårlig. Hygiejnen ikke god. Der blev ikke fyldt op og uappetitligt kød fik lov at ligge længe. Vi spiste billigere og væsentligt bedre inde i Gråsten by.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Morersur
Anmeldt d. 2. august 2020

Meget fine huse, god plads og alt hvad man skal bruge for opholdet. Rengøringen mangler lidt for at leve op til normal standard, overflader der er lidt højt oppe er fulde af støv, fryser og køleskab trænger til afrimning.
Husene ligger tæt på Fiskenæs, så man skal ikke kommer her for fred og ro og for at være sig selv.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, TM2205