Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Midt i en coronatid møder vi et hus med tydeligt fedtede fingere på døre og greb. Primært i køkkenet. Køleskabet er ikke rengjort, vasken på toilettet er tørret over, ikke mere end det og det er ikke støvsuget under møblerne. Her var alle muligheder for at skabe en dejlig ferieoplevelse, men her måtte vi starte ferien ud med støvsuger og rengøringsmidler!!! Fy og føj

Dato for ophold: juli 2020
Tak, KittyWest2000
Anmeldt d. 1. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom til et meget beskidt køkken og de ville først ikke gøre rent før dagen efter.
Ikke særlig betryggende i corona tiden!
Derudover var der myrer overalt næste dag, så alt som ikke var på køl måtte vi smide ud.
Har bedt om opringning efterfølgende, men har ikke hørt noget. Meget skuffende

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 901susannem
Anmeldt d. 13. februar 2020

Vi ankommer 2 voksne og 5 børn en mandag eftermiddag og skal være her 3 nætter. Vi bliver meget venligt modtaget og får anvist hus nr. 86. Ved ankomsten er indetemperaturen ikke meget over de 6-7 grader der er udenfor, så det er et koldt sted at opholde sig det første halve til hele døgn. Huset er godt indrettet og rimelig rent men også lidt slidt. Støvsugeren i huset trænger til at blive renset eller udskiftet. I beskrivelsen af huset nævnes "2 badeværelser med boblebadekar." Virkeligheden er et badeværelse med boblebadekar i stuen og et toilet med håndvask, vaskemaskine og tørretumbler på første sal.
Vandlandet er fint, selv om det ikke er stort. I omklædningsrummet er en del skabe defekte (modtager ikke mønter og nøgler er uden bånd) og brusere virker ikke optimalt.
Ved tjek ud stiger prisen på opholdet med 13 % til forbrug (El 181 kWh og 1000 liter vand). Det koster at varme et koldt hus op med EL!
Helhedsindtrykket af stedet havde nok været noget mere positivt, hvis huset havde være lidt opvarmet ved ankomsten.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, John_M_DK
Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Vi havde lejet et af de store moderne etplanshuse.
God indretning, fine værelser, rummelig stue og fint køkken med det som hører til.
Stort badeværelse med spa og sauna samt et gæstetoilet herudover.
Alt var pænt og rent og vi nød vores tre dage i huset.
Tæt ved vandet og byen samt Gråsten Slot.
Adgang til badeland og wellness, som ikke er stort men hyggeligt og velfungerende.
Især wellness området med dejlig varmtvands pool og udendørs spa.
Kan bestemt anbefales til familier med børn.

Dato for ophold: december 2019
Tak, IvanS641
Anmeldt d. 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Fint lille feriecenter med feriehuse, lille badeland og lille fint wellness.
Feriehusene er fine men noget slidt.
Badelandet er lille og hyggeligt og svarede til forventningerne.
Wellness var skuffende - ‘hovedattraktionen’ som er et varmtvandsbassin var ude af drift 2,5 dag imens vi var der. Tilbage var et udendørs spabad, kold bad, dampbad og sauna. Resten kostede ekstra.
Wellness var desværre afgørende for vores valg da vi bestilte og derfor er vi skuffede. Ingen form for kompensation ... man kunne fx have tilbudt en gratis gang ‘fiskespa’ på dag nr 2 så havde der været lidt nyt at komme der for
Kan desværre ikke anbefale stedet - jeg synes at deres services er for ustabile og der er for få alternativer når der er så lidt og der er ude af drift så længe

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, 877piad