Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Vi havde lejet et af de store moderne etplanshuse.
God indretning, fine værelser, rummelig stue og fint køkken med det som hører til.
Stort badeværelse med spa og sauna samt et gæstetoilet herudover.
Alt var pænt og rent og vi nød vores tre dage i huset.
Tæt ved vandet og byen samt Gråsten Slot.
Adgang til badeland og wellness, som ikke er stort men hyggeligt og velfungerende.
Især wellness området med dejlig varmtvands pool og udendørs spa.
Kan bestemt anbefales til familier med børn.

Dato for ophold: december 2019
Tak, IvanS641
Anmeldt d. 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Fint lille feriecenter med feriehuse, lille badeland og lille fint wellness.
Feriehusene er fine men noget slidt.
Badelandet er lille og hyggeligt og svarede til forventningerne.
Wellness var skuffende - ‘hovedattraktionen’ som er et varmtvandsbassin var ude af drift 2,5 dag imens vi var der. Tilbage var et udendørs spabad, kold bad, dampbad og sauna. Resten kostede ekstra.
Wellness var desværre afgørende for vores valg da vi bestilte og derfor er vi skuffede. Ingen form for kompensation ... man kunne fx have tilbudt en gratis gang ‘fiskespa’ på dag nr 2 så havde der været lidt nyt at komme der for
Kan desværre ikke anbefale stedet - jeg synes at deres services er for ustabile og der er for få alternativer når der er så lidt og der er ude af drift så længe

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, 877piad
Anmeldt d. 6. oktober 2019

Utrolig slidt og meget beskidt feriecenter i hytterne,i wellness og i badeland.
Flabet og meget ubehøvlet receptionist, specielt hende den gamle. Vi så flere gæster der fik en ubehøvlet service.
Defekte saunaer, elevator, et utroligt koldt varmvandsbassin.

Beskidt service og køkken i deres feriehytter. Vi kom til en meget beskidt hytte. Beskeden fra receptionen var simpel, at vi selv kunne gøre hytten ren hvis vi var utilfreds med deres rengøring.

HOLD JER LANGT FRA MARINA FISKENÆS I GRÅSTEN, HVIS I ØNSKER EN GOD FERIE...

Dato for ophold: oktober 2019
4  Tak, Dennis P
Anmeldt d. 27. august 2019

løse hunde, beskidt badelands vand, folk der ikke vasker sig inden tur i pool. selve huset var ok, der manglede måske li hynder til udestole, men pyt...området er super skønt, dejlig slotscafe...mange seværdigheder i nærheden.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, heidiep2018
Anmeldt d. 30. juli 2019 fra mobile enheder

Hus nr. 137 trænger til en kærlig hånd, der er også et til salg skilt i vinduet, så måske ejere ikke har overskud til huset længere. Fint område og faciliteter lever op til forventningerne. Rengøring af huset kunne godt være bedre.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, LaerkeBill