Anmeldt d. 16. februar 2018

Vi havde købt en behandling - tyrkisk hamam - der gav adgang til wellness området før behandlingen. Vi har været på en del wellness steder i Danmark, blandt andet Enjoy Resorts Rømø. Dette er det mest kedeligewellness center vi endnu har besøgt. Kedelige omklædningsrum med fnuller på gulvet og dårlige brusere. Undendørs boblebad var lunkent, og meget få indendørs faciliteter ud over varmtvans bassinet. Den tyrkiske hamam behandling var god, og reddede opholdet for os. Kompetente behandlere, og dejligt med the og afslapning bagefter. Dette bliver nok vores eneste tur til Marina Fiskenæs.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, The4Madsens
Anmeldt d. 15. februar 2018 fra mobile enheder

Huset var i fin stand da vi ankom, dog var der mega koldt da vi kom ind i huset, så vi vil derfor opfodrer til at tænde for varmen med det samme. Vi var så også afsted i vinterferien, men vi synes måske godt at rengøringen kunne sørger for, at der var bare lidt varme i huset når gæsterne ankommer! Ellers rigtig fin service, fin spa/wellness område samt badeland, dog kunne badelandet godt være større ligesom jeres fitnesscenter.
Det blev desværre lidt for hurtigt kedeligt at være der, da der ikke var ret mange ting at lave på den tid af året, men det er jo ikke jeres skyld.
Det kunne være fedt hvis i byggede et bowlingcenter eller laserattack eller lignende et sted på jeres grund, men det er blot nogle foreslag!
Min familie og jeg var godt tilfredse med stedet alligevel, og vi kan kun anbefale det, men ikke i for mange dage!;))

Dato for ophold: februar 2018
Tak, Lasse S
Anmeldt d. 7. november 2017

Skønt område med dejligt Welness område og badeland, lidt dårligt sti system fra de boliger der ligger længs væk fra reception og badeområde, restauranten severer en dejlig buffe men der mangler sedler på maden der er der, lækker brunch men igen uden sedler, prismæssig ligger det vel lidt i den pæne ende af skalaen

Værelsestip: området er ikke så handicap venligt
Dato for ophold: november 2017
Tak, Hardyp138
Anmeldt d. 25. oktober 2017 fra mobile enheder

Det hus vi boede i (nr. 140) var super skønt.
Der var gjort pænt rent og tingene fungerede som de skulle. Dog var der lige en fjernbetjening med kun et ud af to batterier og en sprunget pære.
Dem som stod i receptionen var super søde og hjælpsomme.
Der er masser af muligheder for sjov for hele familien. Både badeland (ikke for stort, men ok) leje af vandcykler, et lille fitness og wellness område. Wellness er dog kun for voksne, men et par timer om formiddagen er det også åben for børn.
Alt i alt super fint og så i mega skønne omgivelser.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Kenneth L
Anmeldt d. 4. august 2017 fra mobile enheder

Fantastisk område og vi kommer klart igen. Det er legeplads til børn og hoppepude og ikke mindst et fedt badeland med børne poolparty om torsdagen Gråsten slot ligger ikke ret langt fra området, som er et besøg værd. Det er lille fitness rum til lige at holde sig igang ikke det vilde.

Dato for ophold: august 2017
2  Tak, Tommy P