“Lækker mad”

Har du et billede?
Tilføj det.
Saigon Restaurant
Anmeldt 16. april 2017 fra mobile enheder

Lækker mad, både som tale away og eating in. Super venlig personale. Meget familievenligt. Vi får altid nummer 4 (suppe) og forårsruller til vores datter.

Tak, MariaP1120

Anmeldt 27. marts 2017 fra mobile enheder

En lille og ren restaurant med masser af venlighed, go mad og smil. Vi blev mødt med stor glæde Bestilling med go hjælp og vejledning. Snart kom maden i kæmpe portioner til ingen penge. Lækre sprødstegte grøntsager med bid i og lækker and. Det blev vores bedste måltid i Sønderborg - tak for det!

Tak, Kristian70
Anmeldt 20. december 2016

Velsmagende måltider til fornuftige priser. Personale er meget venlige og hjælpsomme. og det hele til en fornuftig pris og hurtig servering.

Tak, Børge A
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 17. december 2016 fra mobile enheder

Vietnamesisk take-away mad Dejlig. Menuen er ikke overvældende, men det er velsmagende og et meget godt alternativ til de andre take-away steder. Du kan smage koriander og andre krydderier i maden, uden at den bliver for krydret. Supperne er også gode.

Tak, 129henrikn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.dk. Se original
Anmeldt 4. december 2016 fra mobile enheder

Fanatisk hyggelig restaurant! Lækker mad og venlig og meget service minded personale. Alle burde prøve deres Pho-suppe. Den er perfekt.

Tak, MariaP1120

Rejsende, der kiggede på Saigon Restaurant, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Saigon Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!