“God mad til rimelige penge”
Anmeldelse af Café Stjernen

Café Stjernen
Beskrivelse: Velkommen til Cafe Stjernens hyggelige restaurant og Cafe. Om du skal i byen med vennerne eller familien, om du skal have en pause fra shopping turen eller bare have en fantastisk aften, så er Cafe stjernen stedet for dig. Vi vil gøre alt hvad vi kan, for at i som gæster føler jer velkomme og godt tilpas i vores dejlige Cafe. Cafeen kan også benyttes uden for normal åbningstid, til arrangement bl.a. Frokost / fødselsdag / jubilæum og andet i måtte ønske. Rigtigt hjertelig velkommen på Cafe Stjernen! V/Tina Bonde
Anmeldt 4. juli 2018

Vi besøgte Cafe Stjernen i går den 3. juli 2018 ved middagstid og bestilte 2 gange stjerneskud XXL samt to tjekkiske øl.Vi var de første gæster som kom kl. 12, da restauranten åbnede. Pæn og ren restaurant.

Tjekkisk øl kender vi for god kvalitet. De smager som regel rigtig godt, og det gjorde de også her.

Stjerneskuddene var store og med to fiskefileter samt div. andet pynt. Smagte godt og til en rimelig pris. Fiskene var ikke pandestegt. Det trækker lidt ned, men alt i alt et dejligt måltid.

Eneste hage er tallerken og bestik. Tallerkenerne er for små, og man rager hele tiden maden af tallerkenen og ned på dækkeservietten. Knivene var spidse og velegnet til steaks men absolut ikke til fisk.

Personalet var søde og venlige.

Tak, algarve25

Anmeldt 25. maj 2018 fra mobile enheder

Spiste et dejligt Stjerneskud til frokost. Flot pyntet og dejlig smag med det hele. Meget venlig og hurtig betjening. Kan virkelig anbefales, hvis man gerne vil spise Stjerneskud.

Tak, Anni49Jensen
Anmeldt 8. maj 2018 fra mobile enheder

Dejlig tilberedt steak med det rette tilbehør. God cheeseburger. Dertil en dejlig dessert.
Spændende øl fra Tjekkiet
Velbekomme

1  Tak, Kowling
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Det er simpelthen så lækker mad man får på café stjernen! Super god mad og drikke til rigtig gode priser

Tak, Simone A
Anmeldt 13. januar 2018

Havde en super oplevelse på Cafe Stjernen. Måtte prøve det berømte stjerneskud - og blev bestemt ikke skuffet. Lækre råvarer og virkelig lækkert.
Efter hovedretten kom tjeneren med et par kugler is til børnene selvom vi ikke havde bestilt dessert. Ekstra service. Børnene var begejstret.
Vi kommer med garanti igen og har anbefalet til venner.

Tak, brittanorskov

Rejsende, der kiggede på Café Stjernen, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Café Stjernen? Fortæl om dine oplevelser!