“Middelmådig oplevelse, til en for høj pris”
Anmeldelse af Torvehallen

Torvehallen

Vi havde bestilt bord og blev rimeligt hurtigt vist ind til bordet, derefter gik der forholdsvis lang tid mellem betjeningen og personalet virkede travle. Maden var udemærket, men ikke noget særligt. Vi fik 1 * burger 1* lammekrone og 1 * bulgur salat. Lammekrone var en ret lille portion til knap 300 kr, der er kun kød, smør og pommes frites, intet andet tilbehør, det ser ikke særligt indbydende ud. Sovs skulle man bestille ved siden af. Desuden var kødet bestilt medium men mere til den rare side.
Alt i alt middelmådig mad og betjening til en for høj pris. Vi følte vi mest betalte for udsigten.
Jeg kommer desværre ikke igen.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, Climber35961881712

Anmeldt 27. maj 2022 fra mobile enheder

Ventede i næste en time på at få en veganerburger og en ceasar salat, hvor salaten skulle sorteres, da den var for gammel.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, NielsFjordB
Anmeldt 6. maj 2022

Virkelig lækker tapas og høflig betjening. Lokalerne er "cool" og der er en hyggelig stemning. Dejlig placering

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Gitte Schrøder G
Anmeldt 20. april 2022 fra mobile enheder

Vi bestilte en pizza margherita og en burger med 250 g oksekød.

Pizzaen var ikke færdigbagt, selvom kanterne var helt sorte. Dejen var helt blød og tomatsovsen og osten havde tydeligvis ikke fået nok. Min bedre halvdel fandt endda plastik i sin pizza. Det var plastik fra en mozzarella pakke og nej, det var ikke udsøgte råvare mozzarella, det var den billigste lyseblå indpakkede mozzarella fra discountbutikkerne.

Min burger var aldeles tør. En hyldeblomstdrik var ikke nok til at komme igennem burgeren, så tør var den.

Da tjeneren kom for at hente tallerkenerne, gjorde vi opmærksomme på plastikken i maden og det eneste der blev tilbudt var en kaffe, som vi ikke drikker. Ingen alternative løsninger.

Betjeningen var overordnet fin, men vær opmærksom på at alle efterhånden sparer på lønninger dvs. kvalificeret arbejdskraft, så der er ansat en masse udlændige som taler engelsk og ikke dansk.

I forhold til at eksempelvis Bella Italia er i samme prisklasse, kan jeg kun fastslå at der er tale om to forskellige verdener.

Udover beliggenheden er der intet at anbefale. Sidste gang vi besøgte stedet og anbefaler alle jer andre at tage på en rigtig restaurant i byen, priserne er alligevel næsten de samme.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Guide31673811922
Anmeldt 17. april 2022 fra mobile enheder

Havde bestilt bord til frokost og valgte 3X tapas anretning. Anretning var helt perfekt og kan varmt anbefales
Flot udsigt og venlig betjening

Dato for besøg: april 2022
Tak, soniogkristenm

Rejsende, der kiggede på Torvehallen, kiggede også på

Grasten, Sønderborg

Har du været i Torvehallen? Fortæl om dine oplevelser!