“Super hyggelig aften med mad i verdensklasse”
Anmeldelse af Torvehallen

Torvehallen

Vi var der lørdagaften med 8 personer ved bordet med rigtigt fint udsigt til havet og broerne. Tapasbrættet var superdejligt ligesom bowls og schnityel til de voksne og burger til børnene. Det hele samt hurtig og opmærksom betjening.

Tak, frankmarkusd

Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Besøgte stedet en onsdag middag. Jeg valgte en pizza med lufttørret svinekæbe. Desværre svømmede den i fedt og bunden var derfor smattet og fyldet havde fået rigelige varme og var delvis svitset.
Håber det var en dagsmisser, da stedet ellers virkede rart.

Tak, michaeljD1093BJ
Anmeldt 9. september 2020

Vi fik et tapasbræt -det så lækkert ud og smagte godt - fin og hurtig betjening og "value for money"

Tak, Per E
Anmeldt 4. september 2020 fra mobile enheder

Fik et glimrende stjerneskud i gode omgivelser med dejlig betjening og med skøn udsigt over Sønderborg og broerne.

Tak, O2129WXkimd
Anmeldt 4. september 2020 fra mobile enheder

Har ALDRIG fået så god og lækker en calzone og jeg har været i Italien mange gange. Bestemt et besøg værd

Tak, julliegroenlund

Rejsende, der kiggede på Torvehallen, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland
Sønderborg, Sydjylland

Grasten, Sønderborg

Har du været i Torvehallen? Fortæl om dine oplevelser!