“Fin service og maden var god”
Anmeldelse af Torvehallen

Torvehallen
Anmeldt 1. august 2020

Var forbi til aftensmad, fik trods manglende reservation ret hurtigt et bord, fik en høflig betjening og maden kom ret hurtigt og smagte dejligt... De havde travlt og hver gang et bord blev fri blev det fyldt op igen af nye gæster... skønt sted kommer gerne igen

Tak, Jesper P

Anmeldt 29. juli 2020

En skuffende fattig uinspirerende smagsløs oplevelse.
2 x ribeye og en burger. Knap 1000kr.
Gik noget skuffet der fra, og direkte over i pølsevognen på havnen. Købte en fin pølse til 32kr.

1  Tak, JoanO698
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Et af de bedste steder jeg kan glutenfri pizza. Her bliver man ikke “straffet” for at spise glutenfrit, da pizza smager næsten som alm. pizza.
De andre gæster fik stjerneskud og skulle efter sigende også være rigtig gode.

Dejligt at de tilbyder, at man kan få resten med hjem.

Tak, dinam846
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi kom 6 gæster uden reservation kl. 19.30. Beskeden var at qVi skulle vente ca. 30 min men efter 5 min fik vi bord. Maden var super og kom indenfor relativt kort tid. Alt i alt en super god oplevelse.

Tak, mortenv51
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Super service og god mad. Beliggenheden er virkelig i top. Husk evt. at bestille bord, da stedet er godt besøgt.

Tak, mortiw

Rejsende, der kiggede på Torvehallen, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland
Sønderborg, Sydjylland

Grasten, Sønderborg

Har du været i Torvehallen? Fortæl om dine oplevelser!