“Ikke den bedste oplevelse...”
Anmeldelse af Torvehallen

Torvehallen
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Ikke den bedste oplevelse... havde en voucher fra vores hotel som anbefalede denne restaurant. Vi kunne så vælge mellem to retter hvoraf den ene var udsolgt. Så vi endte med Risotto med muslinger, hvilket ikke smagte særlig godt og så virkelig kedelig ud på tallerkenen.

Tak, 82mariannel

Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Vi gik tapasbræt hvor der var rigeligt mad og super lækkert. Der var travlt men personalet samarbejde godt passende priser

Tak, Charlotte S
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig en træls madmæssig oplevelse. Pris og kvalitet er slet ikke i overensstemmelse, en rigtig “æv-oplevelse”

Tak, Langballe2
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Ideen og restauranten er en super fed ide både indretningsmæssigt og menukortet.

Jeg bestilte moules frites, det var sådan set velsmagende, men der var en gulerodsskive som den eneste grøntsag, derudover lå flere knækkede skaller i “suppen” så den var meget svær at spise, desværre for smagen var god. Fritterne var gode (men lignede ikke håndskårne) og aiolien også god.

Servicen var fin, omend det undrede at maden ikke kom samtidig, vi var 4 der spiste sammen, og de 2 retter der kom først kom 5-10 minutter før de sidste 2. Min moules frites kom blandt det første og det kunne jeg ikke sidde og vente med, så ville det begynde at blive koldt.

Servicen er dog meget imødekommende og vores to teenagedøtre fik dessert to-go som afslutning, da vi spiste sent.

Tak, LarsJuulG
Anmeldt 3. juli 2020

Vi ventede længe på hovedretten og da den endelig kom fik én af os kun pomfritterne til hovedretten! Da vi spurgte efter resten af maden, fik vi at vide, at det var på vej, men det kom ikke før de andre var færdige med at spise. Vi havde ikke tid til at vente længere.
Fair nok at noget gik galt, men da vi skal betale, har de sat en bakke pomfritter på regningen i stedet for den manglende hovedret!!!! Det er godt nok dårlig stil!

Tak, HelleS153

Rejsende, der kiggede på Torvehallen, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland
Sønderborg, Sydjylland

Grasten, Sønderborg

Har du været i Torvehallen? Fortæl om dine oplevelser!