“Ventede længe og fik ikke maden”
Anmeldelse af Torvehallen

Torvehallen
Anmeldt 3. juli 2020

Vi ventede længe på hovedretten og da den endelig kom fik én af os kun pomfritterne til hovedretten! Da vi spurgte efter resten af maden, fik vi at vide, at det var på vej, men det kom ikke før de andre var færdige med at spise. Vi havde ikke tid til at vente længere.
Fair nok at noget gik galt, men da vi skal betale, har de sat en bakke pomfritter på regningen i stedet for den manglende hovedret!!!! Det er godt nok dårlig stil!

Tak, HelleS153

Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Muligvis de bedste pizzaer i Sønderjylland. De bages i stenovn af italiensk personale - vær opmærksom at det kan være svært at få plads.

Tak, X6366ITpeterm
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet for lidt væske i det varme vejr og nød besøget alene pga fin udsigt udover havet. Vi kunne se Chr. X’s smukke bro fra cafeen. Det var den der førte os ind til byen.

Tak, 748Rita
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Fin restaurantoplevelse - de laver et fremragende stjerneskud - alt imens man skuer ud over havnen og Kong Christian X. bro.

1  Tak, carinab415
Anmeldt 13. juni 2020

En stor anbefaling herfra.
Varieret spisekort med noget for de fleste. Pizzaerne er suveræne!
Vinkortet er fremragende og er prissat yderst fornuftigt.

Tak, Claus_Nielsen

Rejsende, der kiggede på Torvehallen, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland
Sønderborg, Sydjylland

Grasten, Sønderborg

Har du været i Torvehallen? Fortæl om dine oplevelser!