“Super oplevelse”
Anmeldelse af Torvehallen

Torvehallen
Anmeldt 27. januar 2020

Tak for god mad, og utrolig venlig betjening. Gode mulighed for online booke og hurtig svar. Vi kommer helt sikkert ingen.

Tak, henriklindegaard

Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Efter en lang periode med overfyldte og fedtede pizza’er, var det i dag en fornøjelse at spise frokostpizza. Helt på højde med dem der blev serveret dengang Torvehallen blev startet. Pizza i top 5 i DK.

Tak, j_rne
Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med fantastisk smuk beliggenhed, hvor der er udsigt ud over Alssund. Maden var lækker og betjeningen helt perfekt.

Tak, HanneF117
Anmeldt 8. januar 2020

Den underste etage er særdeles hyggelig og uformel - men maden er rigtig lækker, og de har mange specialiteter eller klassiske retter med et twist... Anbefales!

Dato for besøg: november 2019
Tak, Lars-Sommer
Anmeldt 9. december 2019 fra mobile enheder

Vi var på besøg, ved et tilfælde. Og sikke et sjovt og spændende sted, meget rustikt indrettet, der står en foodtruk midt i det hele og stedet er indrettet i små afdelinger. Vi bestilte kaffe og deres lækre espresso med vanille creme og vanilje is fra Kastbergs...så anderledes og godt. Dertil en dessert pizza med Nutella og creme..meget sødt og lækkert.
Vil helt sikkert gerne prøve deres mad hvis vejen kommer der forbi igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 708rikkel

Rejsende, der kiggede på Torvehallen, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland
Sønderborg, Sydjylland

Grasten, Sønderborg

Har du været i Torvehallen? Fortæl om dine oplevelser!