Åben i dag: 12.30 - 20.00
Super fed oplevelse

Det var en super fed oplevelse! Gåderne var super mangfoldige og udfordrende. Gamemasteren var en... læs mere

Anmeldt d. 10. oktober 2020
vajkat
Fremragende rum af passioneret skaber

Anmeldt d. 22. november 2019
Henrik R
Århus, Danmark

Anmeldt d. 22. november 2019

Vores team af 4-5 spillere har efterhånden prøvet 4 forskellige rum hos Rubilee's Escape House, og de har alle været fantastiske oplevelser! Især er de historiske deltaljer og flot sammenskruede kulisser imponerende, og vores game master Bradley har hver gang med stor iver og entusiasme sikret en gennemført oplevelse for os. Vi glæder os til at se hvad de ellers finder på nede i Sønderborg :)

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Henrik R
Anmeldt d. 4. maj 2018 fra mobile enheder

Absolut anbefalelsesværdigt. Vi var alle positivt overrasket over vært og rummet. Kommer vi til Sønderborg igen, så skal vi helt sikkert forbi igen.

Dato for oplevelse: maj 2018
1  Tak, tinaf2017
Anmeldt d. 29. oktober 2017

God og høflig modtagelse og fin instruktion undervejs. Jeg er klar til at prøve det næste udfordrende rum.

Dato for oplevelse: oktober 2017
2  Tak, SanneL49
Anmeldt d. 22. april 2017

Har besøgt stedet for nu 4. gang ... og endnu en gang blev forventningerne indfriet.
Rummene er gode, man bliver taget rigtigt godt imod og der bliver altid spurgt ind til oplevelsen bagefter.

Dato for oplevelse: april 2017
2  Tak, SanneL49
Anmeldt d. 14. april 2017 fra mobile enheder

Besøgte stedet med vores 3 teenagere. Alle havde en super oplevelse. Værtsparret er nærværende og man føler sig meget velkommen. Kan klart anbefales

Dato for oplevelse: april 2017
1  Tak, Pia W