Åben i dag: 12.30 - 20.00
Super fed oplevelse

Det var en super fed oplevelse! Gåderne var super mangfoldige og udfordrende. Gamemasteren var en... læs mere

Anmeldt d. 10. oktober 2020
vajkat
Fremragende rum af passioneret skaber

Vores team af 4-5 spillere har efterhånden prøvet 4 forskellige rum hos Rubilee's Escape House, og... læs mere

Anmeldt d. 22. november 2019
Henrik R
Århus, Danmark

Anmeldt d. 22. april 2017

Har besøgt stedet for nu 4. gang ... og endnu en gang blev forventningerne indfriet.
Rummene er gode, man bliver taget rigtigt godt imod og der bliver altid spurgt ind til oplevelsen bagefter.

Dato for oplevelse: april 2017
2  Tak, SanneL49
Anmeldt d. 14. april 2017 fra mobile enheder

Besøgte stedet med vores 3 teenagere. Alle havde en super oplevelse. Værtsparret er nærværende og man føler sig meget velkommen. Kan klart anbefales

Dato for oplevelse: april 2017
1  Tak, Pia W
Anmeldt d. 14. december 2016 fra mobile enheder

Jeg besøgte sammen med en gruppe venner. Konceptet er godt og sammenlignet med lignende escape houses er det virkeligt godt gennemført. Samtidig var personalet venlige og imødekommende med klare instruktioner. Denne aktivitet kan klart anbefales.

Dato for oplevelse: december 2016
2  Tak, E5316COthomasa
Anmeldt d. 15. november 2016 fra mobile enheder

Super sjov og udfordrende oplevelse sammen med vennerne.
Vi lærte lidt om os selv og hinanden.
Nu har vi en oplevelse sammen som vi kan tale om i lang tid.
Vi skal helt klart derned igen og prøve andre rum!

Dato for oplevelse: september 2016
2  Tak, MartinHe1980
Anmeldt d. 30. september 2016 fra mobile enheder

Ekstremt sjovt.... Fuld af gåder og hjernevriddende hastværk....
En ting man helt sikkert skal prøve igen.

Dato for oplevelse: september 2016
2  Tak, Promunch