Åben i dag: 12.30 - 20.00
Super fed oplevelse

Det var en super fed oplevelse! Gåderne var super mangfoldige og udfordrende. Gamemasteren var en... læs mere

Anmeldt d. 10. oktober 2020
vajkat
Fremragende rum af passioneret skaber

Vores team af 4-5 spillere har efterhånden prøvet 4 forskellige rum hos Rubilee's Escape House, og... læs mere

Anmeldt d. 22. november 2019
Henrik R
Århus, Danmark

Anmeldt d. 30. september 2016 fra mobile enheder

2. Place. We are awesome.
The Viking room is awesome.
Fantastisk koncept og meget udfordrende.
Vi er klar på et rum mere

Dato for oplevelse: september 2016
3  Tak, John_Cordes
Anmeldt d. 6. august 2016

Vi gik 3 mand ind i 1864 rummet, og det var enormt sjovt og spændende at prøve at løse alle gåder for at komme ud af rummet igen. Det kan klart anbefales hvis godt kan lide at bruge hjernecellerne :-)
Det er bestemt ikke sidste gang at vi besøger RubiLee's Escape House.

Dato for oplevelse: august 2016
2  Tak, janstrunk
Anmeldt d. 8. juli 2016

Sjov og spændende "underholdning", hvor man skal bruge hjernecellerne :-)
Vi prøvede 1864-rummet; næste gang (og der bliver en næste gang) skal Vikinge-rummet prøves.

Dato for oplevelse: juli 2016
2  Tak, SanneL49
Anmeldt d. 4. juli 2016 fra mobile enheder

Helt fantastisk oplevelse! SÅ sjovt! Udfordrende og spændende, og en helt ny måde at være sammen med familie eller venner på! Kan klart anbefales, både til venner, familie og kæresten

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Camilla P
Anmeldt d. 27. juni 2016 fra mobile enheder

Kan klart anbefales. Det er virkelig sjovt og lidt uhyggeligt på samme tid.
Dejligt med en anden form for underholdning end den klassiske biograf- eller bowlingtur

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Lisbeth_Weiss