Et spændende og smukt sted.

Vi er to voksne,og vi havde nogle dejlige timer i den smukke park. Vi så og hørte flere... læs mere

Sonja Søndergaa... S
Savnede teleslynge i 360 Fulldome Show

Min kone og jeg havde en dejlig dag. Parken er smuk og aktiviteter er spændende. Jeg er hørehæmmet... læs mere

Anmeldt d. 31. juli 2021
881bentw

Anmeldt d. 31. juli 2021

Min kone og jeg havde en dejlig dag.

Parken er smuk og aktiviteter er spændende.
Jeg er hørehæmmet og savnede derfor en teleslynge i 360 Fulldome show.

1  Tak, 881bentw
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Alt for lange ventetider og køsystemet virker ikke. VR aktiviteterne er trækplaster, men man formår ikke at optimere processer så man får flere gæster igennem.
Ved spisestederne - medarbejderne virkede meget stressede, flere ting var udsolgt(?mad, is, cacao) og generelt ikke særlig hjælpsomme.
Øv!

Tak, G4912STkennethg
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Super hyggelig og flot park. Interessant og sjove aktiviteter. Lærerigt for alle aldre.
Timerne fløj afsted. Vi kommer gerne igen.

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, 643camillae
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Der er en stor ventetid til VR og hvis man får lov til det kan man opleve kun en station og hvis man giver sin chip til børnene kan man ikke være sammen med dem. Derfor bliver børnene rigtig ked af det. Jeg synes den højde karaktere til børn giver ikke mening og den er ikke valgt efter rigtig fare til børn og det er for at begrænse ventetider og antal folk per station. VR oplevelser er ikke mere farlige end klatre oplevelser, der accepterer også mindreårig børn. Vi kørte en lang tur til parken og betalt til billeter men kunne ikke får meget ud af det og det er rigtig træls.

Tak, natak734
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte Universe i vores sommerferie, vi havde købt billet hjemmefra, det fungerede super fint. Da vi ankommer får vi udleveret et armbånd pr. Person med QR kode og en pjece med vejledning om hvordan vi booker tur til nogle af de fedeste ting. Vi starter ud med at vil i klatretårnet og der er 2 timers ventetid, vi prøver om vi kan booke noget andet imens, men det kan man ikke, kun en ting af gangen, nå men pyt tænkte vi så ser vi andre ting imens. Parken havde åbent fra 10-19 den dag. Vi var 4 voksne og 2 børn og 1 hund, så vi kunne ikke alle prøve på samme tid da hunden jo skulle ses efter.
Da 5 af os prøvede klatretårnet kunne jeg så tilmelde næste ting 3 ville gerne Segway ventetid 2 timer og mig og 2 børn ville VR ventetid 3 timer Så det bookede jeg og det passede fint med tiden der stod på vores app at de prøvede segways først og vi tog VR bagefter. Der var bare ikke lige nogen der havde fortalt os at segways tager mega lang introtid, så da de langt om længe skulle på de der segways blev det vores tur til VR, jeg skyndte mig at afbestille for der var ikke nogen til at passe hunden imens, jeg skyndte mig at tilmelde igen, yderligere 2-3 timers ventetid. I den tid ville vi bruge på nogle af showene der er, vi så 1 og spiste derefter is, hvor de så var løbet tør for softice og slushice. Vi ville gerne se et show mere men turde ikke da appen sagde at der var imellem 30-60 min. Tilbage af vores ventetid på VR og showet ville tage 30 min. Kl. 18.30 blev det endelig vores tur til VR og vi skyndte os derhen vi ventede først på vores navne kom på skærmen ca. 20 min. Derefter i kø udenfor bygningen og endelig kom vi hen til manden som skulle scanne vores armbånd, han sagde at fordi vi snart lukker må vi kun prøve 1 ting… hvad??? Vi har ventet hele dagen…. !!!!!!! Jeg var høflig og sagde at så måtte det jo være coasteren, han sagde fornuftigt valg der er nemlig ikke så lang kø….. KØ IGEN???? vi kom så ind og stod i kø igen til VR coasteren. Kl. 19.50 forlod vi parken efter at have prøvet VR i under 5 minutter som vi har ventet i over 9 timer på. Vi kommer aldrig igen, og det er fuldstændig spild af penge.
Blomsterne i parken er super flotte, og de unge mennesker der arbejder der var så søde og smilende. Køen ved indgangen gik hurtig. Men deres APP system skal væk og der må være en anden måde. Mvh Dorte

1  Tak, dorted288