Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Gem
Anmeldelseshøjdepunkter
Pæn og spændende park, men lange køer

Vi var en gruppe på 6 voksne, som havde besluttet at tage en dag til Danfoss Universe. Vi kom kort... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
MarieDRan
,
Randers Kommune, Danmark
fra mobile enheder
God formidling af naturvidenskab og teknologi

Utrolig smuk og velholdt park, med sjove og spændende aktiviteter for både hjerne og krop. God... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Laugaard36
,
Køge, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 328 anmeldelser
  
Anmeldelser (328)
Filtrer anmeldelser
328 resultater
Medlemsvurdering
177
86
34
18
13
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
177
86
34
18
13
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
31-36 af 328 anmeldelser
Anmeldt for 4 uger siden

Danfoss er et fedt sted med fede aktiviteter, men alt for uacceptable vente tider, på både mad og aktiviteter.
Min 90 minutter på hvert sted

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, E3068GJadamn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas L, Gæsteansvarlig hos Universe, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære,

Jeg beklager at vi ikke levede op til jeres forventninger.

Kø er ikke unormalt hos os i højsæsonen, lige nu er de dog lidt længere end normalt grundet alle de Corona restriktioner vi skal overholde.

Blandt andet på baggrund af den oplevelse i endte med at have og de erfaringer vi har gjort os har vi indført et max for antal gæster i parken, det er meget lavere end det der reelt må være ift. myndighedernes retningslinjer, men også lavere end det I oplevede så vi kan sikre en bedre oplevelse.

Jeg ønsker jer en god sommer!
Med venlig hilsen Jonas

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 4 uger siden fra mobile enheder

Vi var skuffet over besøget med en på 21 og 25 år var vi nok lidt for gamle.
Vi havde købt billetterne på nettet og det fungerede fint. Var dog glad for at vi kun havde givet halv pris for de ting vi ville prøve der var kø.
Folk stod alt for tæt i køerne og der var ikke opsyn med det. Vi kom da de åbnede og der manglede allerede sæbe på toiletterne og deres sprit automater var konstant tomme, hvilke ikke er ok i disse corona tider og mange af tingene er jo noget man røre ved.
Det vi syntes var mest spændene var museum derind.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, gittehm
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas L, Gæsteansvarlig hos Universe, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Gitte,

Jeg beklager vi ikke levede op til jeres forventninger.
Vi har gjort mange tiltag for at begrænse smittespredningen, så jeg beklager meget at du ikke fandt vores Corona tiltag fungerede tilfredsstillende.

Vi har taget din og andres henvendelse til efterretning.

God sommer,
Jonas

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 4 uger siden

Besøg i Universe, den 8/7-20

Vi var så "heldige" at have købt billet hjemmefra. men efter en nogenlunde lang kø kl. 10.00 fik vi prøvet Wegway og tårnet uden den helt store ventetid. ( Ca. 30 min og 15 min.) Men da vi så skulle i 5D biografen fik vi ventetiden at mærke. Det tog 2 timer at kommen gennem køen for at få 6 min. oplevelse medd Angry Birds. Da vi så skulle have noget mad, ja så måtte vi vente 75 min. for blot at købe 4 franske hotdogs for ikke at tale om den enorme kø ved burgerbaren. UHA . UHA!!
I disse --covid 19 tider - Hvorfor i alverden tilpasser Universe sig ikke efter forholdene og kun lukker det halve antal besøgende ind, når over 50% af aktiviteterne er lukket af. Vi opgav at prøve alle de andre køer og måtte desværre erkende, at der skal gå lang tid, før vi igen skal besøge Danfoss Universe igen.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, AnnegreteJ
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas L, Gæsteansvarlig hos Universe, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Anne Grete,

Jeg beklager meget at vi ikke levede op til jeres forventninger.

Burde vi have forudset at der kom så mange i Universe d. 8. juli 2020?
Vi havde ikke i vores vildeste fantasi forstillet os så mange gæster på samme dag. Vi havde mandet op, vi havde udvidet til max kapacitet, men ja, der kom flere end vi havde regnet med. At I blev fanget i denne erfaring kan jeg kun beklage, det er ikke ok.

Vi har gjort mange tiltag for at begrænse smittespredning, disse tiltag begrænser vores kapacitet, så selvom vi har overvåget gæstetallet i parken, er der med den begrænset kapacitet disse Corona foranstaltninger giver ikke lige så meget "plads" til den gode oplevelse som vi plejer at have.

Blandt andet på baggrund af den oplevelse i endte med at have og de erfaringer vi har gjort os har vi indført et max for antal gæster i parken, det er meget lavere end det der reelt må være ift. myndighedernes retningslinjer, men også lavere end det I oplevede så vi kan sikre en bedre oplevelse.

Jeg er ked af at I skulle have sådan en dag i Universe, og håber jeg kan få lov at byde jer velkommen en anden gang? Hvis du har yderligere feedback til os er du meget velkommen til at sende det til info@universe.dk

Jeg ønsker jer en god sommer!
Mange hilsner, Jonas

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 4 uger siden fra mobile enheder

Vi havde virkelig set frem til dagen. Først stod vi i en lille kø for at købe en billet, det tog ikke 5 min. Men så skulle man om bag i en lang kø for at vise billetten. Så ca. 10 min. I kø der. Vi så den blå boks, der var godt fyldt med mennesker og kø ved de små oplevelser, men en flot oplevelse. Vi var derefter over og lave film. Der var der næsten ingen kø. Men da vi stod i kø til 5D biografen kom personalet og gjorde opmærksom på at der var min. 1,5 times kø. Så hurtigt ud af køen. Så stod vi til gengæld i kø i over en time til Beat saber der tager 5 min. Så skulle vi have noget at spise. Køen til Burger Factory var lang, og spurgte man længere oppe i køen, havde de stået der 30 Min, og var ikke kommet ind i bygningen endnu. Kl. Var mange og vi kunne ikke vente. Vi besluttede os for at forlade parken og finde noget mad i byen. På vejen ud så vi en lang kø til pølsevognen. Alle talte rundt omkring om at der var lange køer til alt. Alt i alt kan man sige at vi kun betalte 50% men havde vi så bare oplevet 50%. Det kan godt være at parken pladsmæssigt kunne rumme det antal mennesker der var, men forlystelserne og madstederne kunne ikke følge med. Luk ikke flere ind, end folk får en god oplevelse. Så kunne det også være at de havde lyst til at komme igen. Måske var det en ide at man skulle købe billet til dagen, og der så kun var det antal billetter til salg som forlystelserne kan rumme. Men lidt ros er der også plads til. Skønt med et ungt frisk personale der holdt humøret højt og småsnakkede med børnene i de lange køer.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 485mettep
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas L, Gæsteansvarlig hos Universe, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Mette,

Jeg beklager meget at vi ikke levede op til jeres forventninger.

Burde vi have forudset at der kom så mange i Universe d. 8. juli 2020?
Vi havde ikke i vores vildeste fantasi forstillet os så mange gæster på samme dag. Vi havde mandet op, vi havde udvidet til max kapacitet, men ja, der kom flere end vi havde regnet med. At I blev fanget i denne erfaring kan jeg kun beklage, det er ikke ok.

Vi har gjort mange tiltag for at begrænse smittespredning, disse tiltag begrænser vores kapacitet, så selvom vi har overvåget gæstetallet i parken, er der med den begrænset kapacitet disse Corona foranstaltninger giver ikke lige så meget "plads" til den gode oplevelse som vi plejer at have.

Blandt andet på baggrund af den oplevelse i endte med at have og de erfaringer vi har gjort os har vi indført et max for antal gæster i parken, det er meget lavere end det der reelt må være ift. myndighedernes retningslinjer, men også lavere end det I oplevede så vi kan sikre en bedre oplevelse.

Tak for roserne til personalet, det giver jeg videre til dem!. Jeg er ked af at I skulle have sådan en dag i Universe, og håber jeg kan få lov at byde jer velkommen en anden gang? Hvis du har yderligere feedback til os er du meget velkommen til at sende det til info@universe.dk

Jeg ønsker jer en god sommer!
Mange hilsner, Jonas

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 4 uger siden

"Nå, hvad lavede i
I Danfoss Universe i dag?" - Vi stod i kø, kø og kø.....
Det var simplethen ikke pengene værd ift udbytte og ventetid. Den ene stjerne der kan gives er, at man har et rent velplejet sted med styr på Covid 19 forholdsregler, men så er det også slut med roserne :-(

Man lukker simpelthen for mange ind ift forlystelser og ting man ellers kan prøve. Er med på det er en speciel tid i DK med Corona, men det klæder ikke stedet at lukke så mange ind, når alt uanset hvad kræver så lang tids ventetid - vi bringer de værste her:
- Startede ud med at stå i kø til "Sky Line" i 2 timer til turen i højderne - som tog vores børn små 15 min.
- Så var det tid til at finde noget at spise, hvor buffeten var med 0,5 t for at komme til betaling, og da der så efterfølgende igen var udsigt til 0,5 times ventetid for først at få bord og stå i kø igen til buffet, så forlod vi stedet.
- Sendte børnene ud på opdagelse istedet for og vi voksne gik til Burger Factory, hvor det også tog 45 min var vi entrede køen til vi fik maden udleveret. Men i det mindste fik børnene prøvet en ting i mellem tiden.
- Køen til Segway tog også over en time inden de unge fik prøvet.
- Køen til en tur i Virtual Reality med racerbilerne tog også 1 time for 4 min fornøjelse.
Dagens eneste lyspunkt var sådan set, at det ikke regnede på noget tidspunkt......

Vi kommer aldrig igen og kan ikke anbefale stedet....ej heller når der var 50% på indgangen.

2 voksne og 5 teenagere

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, I1751TUmichelc
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jonas L, Gæsteansvarlig hos Universe, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Gæst,

Jeg beklager meget at vi ikke levede op til jeres forventninger.

Burde vi have forudset at der kom så mange i Universe d. 8. juli 2020?
Vi havde ikke i vores vildeste fantasi forstillet os så mange gæster på samme dag. Vi havde mandet op, vi havde udvidet til max kapacitet, men ja, der kom flere end vi havde regnet med. At I blev fanget i denne erfaring kan jeg kun beklage, det er ikke ok.

Vi har gjort mange tiltag for at begrænse smittespredning, disse tiltag begrænser vores kapacitet, så selvom vi har overvåget gæstetallet i parken, er der med den begrænset kapacitet disse Corona foranstaltninger giver ikke lige så meget "plads" til den gode oplevelse som vi plejer at have.

Blandt andet på baggrund af den oplevelse i endte med at have og de erfaringer vi har gjort os har vi indført et max for antal gæster i parken, det er meget lavere end det der reelt må være ift. myndighedernes retningslinjer, men også lavere end det I oplevede så vi kan sikre en bedre oplevelse.

Jeg ønsker jer en god sommer!
Mange hilsner, Jonas

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser