Smuk park med anderledes oplevelser

Det er grønne træer blomster og buske overalt. Sportigan og små floder. Der er ingen kværnende... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
janasorensen
Region Hovedstaden, Danmark
fra mobile enheder
Pæn og spændende park, men lange køer

Vi var en gruppe på 6 voksne, som havde besluttet at tage en dag til Danfoss Universe. Vi kom kort... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
MarieDRan
Randers Kommune, Danmark
fra mobile enheder

"Nå, hvad lavede i
I Danfoss Universe i dag?" - Vi stod i kø, kø og kø.....
Det var simplethen ikke pengene værd ift udbytte og ventetid. Den ene stjerne der kan gives er, at man har et rent velplejet sted med styr på Covid 19 forholdsregler, men så er det også slut med roserne :-(

Man lukker simpelthen for mange ind ift forlystelser og ting man ellers kan prøve. Er med på det er en speciel tid i DK med Corona, men det klæder ikke stedet at lukke så mange ind, når alt uanset hvad kræver så lang tids ventetid - vi bringer de værste her:
- Startede ud med at stå i kø til "Sky Line" i 2 timer til turen i højderne - som tog vores børn små 15 min.
- Så var det tid til at finde noget at spise, hvor buffeten var med 0,5 t for at komme til betaling, og da der så efterfølgende igen var udsigt til 0,5 times ventetid for først at få bord og stå i kø igen til buffet, så forlod vi stedet.
- Sendte børnene ud på opdagelse istedet for og vi voksne gik til Burger Factory, hvor det også tog 45 min var vi entrede køen til vi fik maden udleveret. Men i det mindste fik børnene prøvet en ting i mellem tiden.
- Køen til Segway tog også over en time inden de unge fik prøvet.
- Køen til en tur i Virtual Reality med racerbilerne tog også 1 time for 4 min fornøjelse.
Dagens eneste lyspunkt var sådan set, at det ikke regnede på noget tidspunkt......

Vi kommer aldrig igen og kan ikke anbefale stedet....ej heller når der var 50% på indgangen.

2 voksne og 5 teenagere

Tak, I1751TUmichelc
Jonas L, Gæsteansvarlig hos Universe, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Gæst,

Jeg beklager meget at vi ikke levede op til jeres forventninger.

Burde vi have forudset at der kom så mange i Universe d. 8. juli 2020?
Vi havde ikke i vores vildeste fantasi forstillet os så mange gæster på samme dag. Vi havde mandet op, vi havde udvidet til max kapacitet, men ja, der kom flere end vi havde regnet med. At I blev fanget i denne erfaring kan jeg kun beklage, det er ikke ok.

Vi har gjort mange tiltag for at begrænse smittespredning, disse tiltag begrænser vores kapacitet, så selvom vi har overvåget gæstetallet i parken, er der med den begrænset kapacitet disse Corona foranstaltninger giver ikke lige så meget "plads" til den gode oplevelse som vi plejer at have.

Blandt andet på baggrund af den oplevelse i endte med at have og de erfaringer vi har gjort os har vi indført et max for antal gæster i parken, det er meget lavere end det der reelt må være ift. myndighedernes retningslinjer, men også lavere end det I oplevede så vi kan sikre en bedre oplevelse.

Jeg ønsker jer en god sommer!
Mange hilsner, Jonas

Vi fik det meste af en dag til at gå her. Hele familien syntes, det var spændende og sjovt. Nogle helt andre oplevelser end vi er vant til. Vi kunne godt lide biografen, 5d og VR.
Desværre er parken ikke gearet til mængden af gæster og køerne er urimelige lange - henad en time pr oplevelse. Vi nåede derfor slet ikke at prøve, det vi ville. Og børnene bad om at tage hjem, da de ikke orkede mere kø!
Vi var desuden glad for vores medbragte mad pga længe køer til spisestederne.
Parken er dog utrolig flot med masser af hyggelige kroge og siddepladser. Smukke blomster og træer.

Tak, louisecD4077TJ

9 personer, 5 børn ml 8-19 år. Lidt for lange køer til, at vi rigtig nåede det vi ville. Fx nåede vi ikke VR, som nok ellers var det de store teenagere helst ville.
5D- filmen lidt skuffende- ikke en ny teknologi, vi havde alle prøvet det før i bedre udgave- også for 5-10 år siden. Det var ikke de 30 min ventetid værd..

Science show var ok- henvendt til mindre børn; men med tv-udsendelser som Store-nørd og Din fantastiske verden havde selv den 8-årige set det hele før- så det manglede den helt store Wow-effekt.
Personalet/værterne gjorde det dog godt og holdt humøret oppe trods regn.
Vi havde kun givet halv pris grundet regeringens Corona-sommerpakke, men havde vi givet fuld pris ville jeg havde følt mig lidt skuffet.

Tak, HelleHarkjaer

Heldig vis halv pris på indgang og mad, ellers havde jeg været sur. Kø på 2 timer min bare røv. Første og sidste gang her.

Tak, christianjH1005HT

Kære Christian,

Kø er ikke unormalt hos os i højsæsonen, lige nu er de dog lidt længere end normalt grundet alle de Corona restriktioner vi skal overholde.

Jeg beklager at vi ikke levede op til jeres foventninger,
Jeg ønsker jer en god sommer,
Jonas

2 timers ventetid ved de fleste forlystelser, synes ikke de havde det store at byde på, er glad for vi fik besøget til halv pris, for det havde slet ikke været den fulde pris værd

Tak, annej329

Kære Anne,

Jeg beklager vi ikke levede op til jeres forventninger.

Jeg ønsker jer en god sommer!
Jonas