Smuk park med anderledes oplevelser

Det er grønne træer blomster og buske overalt. Sportigan og små floder. Der er ingen kværnende... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
janasorensen
Region Hovedstaden, Danmark
fra mobile enheder
Pæn og spændende park, men lange køer

Vi var en gruppe på 6 voksne, som havde besluttet at tage en dag til Danfoss Universe. Vi kom kort... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
MarieDRan
Randers Kommune, Danmark
fra mobile enheder

Jeg havde håbet på en hyggelig dag med både ting man kunne prøve, og udstillinger man kunne blive klogere af. Men der var så mange mennesker, og vi stod i kø til alt i over en time hvert sted. Selv for at købe frokost tog køen en time. Der var sat sprit op mange steder, men halvdelen af stederne var spritautomaterne tomme. Der var begrænsning på antal i butik (smart nok), men der var ikke afstandsmarkinger på køen til butikken, så der stod folk oveni hinanden, så hele ‘hold afstand’-idéen gik fløjten.
Der er for lidt at lave, for lange køer og parken er slet ikke dimensioneret til højsæson. Jeg kan ikke anbefale nogen at tage dertil i skolernes ferie. Lav hellere noget andet. Det er ikke det værd.
Der var to positive ting: medarbejdere ved Segway var søde og burgerne i Burger Factory smagte godt.

Tak, Maria M
Jonas L, Gæsteansvarlig hos Universe, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Maria,

Jeg beklager meget at vi ikke levede op til jeres forventninger.

Burde vi have forudset at der kom så mange i Universe d. 8. juli 2020?
Vi havde ikke i vores vildeste fantasi forstillet os så mange gæster på samme dag. Vi havde mandet op, vi havde udvidet til max kapacitet, men ja, der kom flere end vi havde regnet med. At I blev fanget i denne erfaring kan jeg kun beklage, det er ikke ok.

Vi har gjort mange tiltag for at begrænse smittespredning, disse tiltag begrænser vores kapacitet, så selvom vi har overvåget gæstetallet i parken, er der med den begrænset kapacitet disse Corona foranstaltninger giver ikke lige så meget "plads" til den gode oplevelse som vi plejer at have.

Blandt andet på baggrund af den oplevelse i endte med at have og de erfaringer vi har gjort os har vi indført et max for antal gæster i parken, det er meget lavere end det der reelt må være ift. myndighedernes retningslinjer, men også lavere end det I oplevede så vi kan sikre en bedre oplevelse.

Jeg er ked af at I skulle have sådan en dag i Universe, og håber jeg kan få lov at byde jer velkommen en anden gang? Hvis du har yderligere feedback til os er du meget velkommen til at sende det til info@universe.dk

Mange hilsner, Jonas

Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Første og sidste gang i denne park.
Lange ventetider ved hver forlystelse og ringe madsteder også med lange køer.
Personalet gjore hvad de kunne for at holde humøret oppe men kaos i spisestederne skinnede tydligt igennem.
Priserne er høje på alt men kvaliteten følger ikke med.
Vender med sikkerhed ikke tilbage.

Tak, bente8960

Kære Bente,

Jeg beklager at vi ikke levede op til jeres forventning!

Kø er ikke unormalt hos os i højsæsonen, lige nu er de dog lidt længere end normalt grundet alle de Corona restriktioner vi skal overholde.

Jonas

Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg har tidligere besøgt Universe mange gange, hvor det har været en fornøjelse. I år, var dog en stor skuffelse.
En ting var corona restriktionerne (rigtig fint), men noget andet var at tingene ikke virkede opdateret. Der manglede tekst beskrivelser med introduktioner til diverse ting. Derudover var den blå kube blev nedgraderet.
Øv.
Parkeren skal dog have ros for renlighed og venlige-priser angående maden.

Tak, christinaelisep2019

Kære Christina,

Jeg beklager at vi ikke levede op til jeres forventning - vi har lavet ændringerne for at opgradere vores attraktioner ikke nedgradere.

Tak for rosen også, den giver jeg videre til rette.

Jonas

Anmeldt d. 24. november 2019

Danfoss universe er stedet for de teknik og lege syge barnlige sjæle. Der er masser af læring at hente og man bruger hurtig nogle timer her.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Martin T
Anmeldt d. 22. oktober 2019

Hvis man har den mindste interesse i natur, teknik og fysik er det et meget spændende og lærerigt sted. Der er så mange aktiviteter, udstillinger og opgaver at der skal sættes en hel dag af til besøget. Gå ikke glib af et besøg her.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Poul Erik R