“Virkelig spændende for både børn og voksne”
Anmeldelse af Universe

Universe
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Ejers beskrivelse: Tag familien med til Universe, og oplev Sønderjyllands største og sjoveste oplevelsespark. Her kan i sammen går på opdagelse i naturvidenskabens og teknologiens forunderlige univers, og vi lover begejstring og underholdning for både store og små. Du kan i denne sæson opleve vores store Virtual Reality-nyhed, hvor i sammen kan udforske spænende virtuelle verdener. I kan også glæde jer til at bestige vores himmelhøje Sky Trail og ræse rundt i de spritnye elbiler. En rejse ud i rummet i den nye 360 grader Fulldome, kan også opleves. Vi ses til finurlige og forbløffende oplevelser i Universe.
Anmeldt 4. februar 2017

Rigtig god park, hvor bpde børn og voksne får noget ud af besøget. Super service og ikke for mange folk, så man nemt kunne prøve de forskellige aktiviteter.

Tak, Karina V
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Universe
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 15. november 2016

VI besøgte Universe på den sidste åbningsdag inden vinter lukningen. Parken har mange forskellige attraktioner der alle giver noget læring fra sig. Børnene er godt underholdt og der er stor variation i mellem de forskellige ting.

Tak, Thomas A
Anmeldt 17. september 2016

Kan sagtens få en hel dag til at gå der, det var super for børn på 8 og 6 år, dejligt med med bragt frokost, og muligheder for at kunne købe alt spiseligt.
Vi nåede ikke at se alt inden kl: 1700.
Store roser for servicen også.
Måske sparer man en smule på vedligeholdelsen.
Men helt klart en dejlig dag.

Tak, Harry P
Anmeldt 29. august 2016

Vi er en familie på 4 (2 voksne og 2 børn på 8 og 12 år), som lagde til med båden i Dyvig havn. Vi havde købt en deal på Travelbird, så vi kom i parken for ca. 800 kr for alle 4 inclusive frokost buffet og drikkevarer. Det var rimeligt. Vi brugte 6-7 timer derinde i et dejligt sommervejr. Børnene var vilde med husene, hvor der var eksperimenter for hukommelse og tankeoverføring samt andre udfordrende "lege". Tunnel med laserlys, som man ikke må røre. Maskine som siger sætninger på alle mulige sprog, som man gentager i en mikrofon og selv hører bagefter (ret sjov). Fløj også med droner mange gange. Tilkøbte bygning og affyring af raket, og vores yngste dreng synes især det var fedt. Han kom på tavlen, som den hvis raket var kommet længst den dag. 4 D biografen var noget skuffende. Tiden bruges også fint med de forskellige aktiviteter udenfor rundt omkring. Vi ville gerne have prøvet segways, men der var køen for lang for os. Frokosten var pizzabuffet og salatbar og det var helt ok - selvfølgelig ikke gourmet. Jeg er diabetiker og spiser ikke pizza, hvilket jeg havde skrevet om på forhånd. Der var ingen problemer. Køkkenet lavede alt det kylling og kebab kød, jeg kunne spise ved siden af salatbaren. Fin service.
Personalet var meget venlige og servicemindede.
Bussen går fra og til havnen helt gratis, hvilket jo også er skønt når man er sejlende.

2  Tak, Lone K
Anmeldt 24. august 2016

Har årskort til Universe og kan bruge hele dage i parken eller bare et par timer.
Børnene er aktiveret konstant, samtidig med at de lærer en masse.
Det er skønt at tage en madpakke med, og der er steder både udendørs og indendørs, hvor man kan nyde den medbragte mad.
Maden man kan købe i parken er af god kvalitet, men lidt dyr. Det er typisk "sommerlandspriser".

2  Tak, 304mariannew

Rejsende, der kiggede på Universe, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Universe? Fortæl om dine oplevelser!