“Spændende park, for både børn og voksne.”
Anmeldelse af Universe

Universe
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Ejers beskrivelse: Tag familien med til Universe, og oplev Sønderjyllands største og sjoveste oplevelsespark. Her kan i sammen går på opdagelse i naturvidenskabens og teknologiens forunderlige univers, og vi lover begejstring og underholdning for både store og små. Du kan i denne sæson opleve vores store Virtual Reality-nyhed, hvor i sammen kan udforske spænende virtuelle verdener. I kan også glæde jer til at bestige vores himmelhøje Sky Trail og ræse rundt i de spritnye elbiler. En rejse ud i rummet i den nye 360 grader Fulldome, kan også opleves. Vi ses til finurlige og forbløffende oplevelser i Universe.
Anmeldt 24. august 2016 fra mobile enheder

Dejlig og spændende park. Udenfor er den en bil på en vægt. Hvor det er meningen, at man skal finde ud at betydningen af arm gange vægt
Parken bød på mange spændende og lærerige opgaver, og der var også et show med forskellige eksperimenter. Super godt til børn.
Vores barnebarn, syntes at var helt vildt sjov at bygge en raket og sende den afsted.
Helt klart et besøg værd.

Tak, Hanne B
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Universe
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 23. august 2016 fra mobile enheder

Brdøget på Universet var meget indholdsrigt. Et sted for hele familien. Spændende aktiviteter og utroligt flotte haveanlæg.

Tak, Pensionisten9380
Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

En rigtig sjov og god aktivitet. Kan bestemt anbefales. Dejligt udendørsområde. Lidt dyr entré, men masser af anderledes oplevelser.

Tak, AltidJyde
Anmeldt 13. august 2016

Et rigtig fint sted. Man kan prøve en masse aktiviteter, og de er lagt an på at man også lærer noget samtidig. Er der mange mennesker kan der være kø, men det er der jo alle steder.
Venligt personale, der gerne hjælper.

Tak, Lars N
Anmeldt 13. august 2016

Tager imod ledsagerkort, nemt at komme rundt, spændende ting at prøve - lidt ovre i den tekniske afdeling. Ikke ret god mad i Buffet restauranten. Kan sagtens bruge en hel dag på det.

Tak, zonker2016

Rejsende, der kiggede på Universe, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Universe? Fortæl om dine oplevelser!