“Spændende og anderledes park”
Anmeldelse af Universe

Universe
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Ejers beskrivelse: Tag familien med til Universe, og oplev Sønderjyllands største og sjoveste oplevelsespark. Her kan i sammen går på opdagelse i naturvidenskabens og teknologiens forunderlige univers, og vi lover begejstring og underholdning for både store og små. Du kan i denne sæson opleve vores store Virtual Reality-nyhed, hvor i sammen kan udforske spænende virtuelle verdener. I kan også glæde jer til at bestige vores himmelhøje Sky Trail og ræse rundt i de spritnye elbiler. En rejse ud i rummet i den nye 360 grader Fulldome, kan også opleves. Vi ses til finurlige og forbløffende oplevelser i Universe.
Anmeldt 13. august 2016

Et rigtig fint sted. Man kan prøve en masse aktiviteter, og de er lagt an på at man også lærer noget samtidig. Er der mange mennesker kan der være kø, men det er der jo alle steder.
Venligt personale, der gerne hjælper.

Tak, Lars N
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Universe
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 13. august 2016

Tager imod ledsagerkort, nemt at komme rundt, spændende ting at prøve - lidt ovre i den tekniske afdeling. Ikke ret god mad i Buffet restauranten. Kan sagtens bruge en hel dag på det.

Tak, zonker2016
Anmeldt 7. august 2016

Vi var en masse familiemedlemmer af sted. Både børn og voksne, og der var gode oplevelser til alle.
Parken er meget pæn og ren, man kan godt se, at den ikke er særligt gammel.
Der er mange anderledes oplevelser end jeg er vant til i det sædvanlige "forlystelsespark-koncept", og jeg synes, at dette var meget mere spændende. Danfoss Universe kan varmt anbefales til både store og små :-)

Tak, Sarah J
Anmeldt 7. august 2016

Et helt fantastisk sted, for både børn og voksne, man kan virkelig lære noget, masser af ting der kan prøves og røre ve, flot og velholdt have med masser af planter og blomster, en rigtig flot museumsdel, så man får et indblik hvordan hele Danfoss imperiet er startet.

Tak, John L
Anmeldt 4. august 2016

Super sted, hvis du og dine børn er lidt natur-fysik interesseret. Ikke meget for de helt små børn. Virkelig flotte beplantninger/haver.

Tak, Malene B

Rejsende, der kiggede på Universe, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Universe? Fortæl om dine oplevelser!