“Meditativ tur med solbåden”
Anmeldelse af Solbaaden

Solbaaden
nr. 2 af 17 aktiviteter i Ry
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Ejers beskrivelse: Lej en solbåd i Ry for at opleve de smukke søer og åer i Det midtjyske Søhøjland. Med afgang fra Ry har du har de bedste muligheder for fiskeri, picnic, naturoplevelser - og frem for alt: Afslapning
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt for 14. december 2016

Det var en helt fantastisk oplevelse, at sejle rundt på søen i stilhed og med en lydløs båd. Jeg håber, at få familien med på tur til den kommende sommer.

Tak, elnabruun
Filtrér

Anmeldt for 13. december 2016

Spændende at se på billeder. Jeg håber at jeg vinder en dag på Solbåden med udgang fra Ry - og at det bliver en god dag

Tak, steen q
Anmeldt for 13. december 2016 fra mobile enheder

Hyggelig tur i solskin. Båden er lydløs så man fuldt ud kan nyde selskabet og udsigten. Nem at sejle også for uerfarne.

Tak, ThomsenNielsen
Anmeldt for 24. oktober 2016 fra mobile enheder

Skøn skøn måde at opleve naturen og søerne helt tæt på - uden larm og stress fra en motor. Tag mad med, snak sammen uden problemer og nyd udsigten! Klart anbefalingsværdig for alle der vil ha en miljøvenlig, rolig og nem måde at opleve søhøjlandet på!

Tak, Katja R
Anmeldt for 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Absolut anbefalelsesværdig at leje solbåden og glide uden støj og os gennem Silkeborg-søerne. Tag madkurv med eller læg til ved de spisesteder du møder undervejs. Solbåden er populær og alle du møder hilser.

Tak, Hans-Erik P

Rejsende, der kiggede på Solbaaden, kiggede også på

Har du været i Solbaaden? Fortæl om dine oplevelser!