“Fantastisk tur på vandet i denne smarte båd! ”
Anmeldelse af Solbaaden

Solbaaden
nr. 2 af 17 aktiviteter i Ry
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Ejers beskrivelse: Lej en solbåd i Ry for at opleve de smukke søer og åer i Det midtjyske Søhøjland. Med afgang fra Ry har du har de bedste muligheder for fiskeri, picnic, naturoplevelser - og frem for alt: Afslapning
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt for 24. oktober 2016 fra mobile enheder

Skøn skøn måde at opleve naturen og søerne helt tæt på - uden larm og stress fra en motor. Tag mad med, snak sammen uden problemer og nyd udsigten! Klart anbefalingsværdig for alle der vil ha en miljøvenlig, rolig og nem måde at opleve søhøjlandet på!

Tak, Katja R
Filtrér

Anmeldt for 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Absolut anbefalelsesværdig at leje solbåden og glide uden støj og os gennem Silkeborg-søerne. Tag madkurv med eller læg til ved de spisesteder du møder undervejs. Solbåden er populær og alle du møder hilser.

Tak, Hans-Erik P
Anmeldt for 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har gjort det til en tradition at leje solbåden en hel dag hver sommer. Vi læsser madkurv, tæpper, puder, badetøj, og drikkevarer ombord og stævner ud til en af sommerens højdepunkter. En hel dag på søerne, stille sejlads uden stress, dejlig mad, badeture i det skønne søvand og en is når vi når Silkeborg eller Himmelbjerget. Det er som balsam på sjælen...

Tak, Helle H
Anmeldt for 25. juli 2016 fra mobile enheder

Sejl på Gudenåen kun med vandets plasken, ingen larmende motor...
Kunne være spændende at udvikle konceptet mere...
Prisen er ikke skræmmende, men naturligvis en udgift.. Men for dem som ikke at padle i kano, er det et godt valg

1  Tak, 406Anders1980
Anmeldt for 29. maj 2015

Vil du opleve dyrelivet tæt på og glide stille gennem vandet i et utroligt smukt landskab, så skulle du tage en tur med solbådene. Bådene kan lejer via nettet og du stiger på i Ry og kan sejle hele vejen til Silkeborg. Du kan også bade undervejs eller ligge til kaj ved f.eks Himmelbjerget.

Tak, Pernille B

Rejsende, der kiggede på Solbaaden, kiggede også på

Har du været i Solbaaden? Fortæl om dine oplevelser!