“Skøn oplevelse”

Solbaaden
nr. 2 af 17 aktiviteter i Ry
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Ejers beskrivelse: Lej en solbåd i Ry for at opleve de smukke søer og åer i Det midtjyske Søhøjland. Med afgang fra Ry har du har de bedste muligheder for fiskeri, picnic, naturoplevelser - og frem for alt: Afslapning
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Silkeborg
Bidrager på niveau 3
19 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Skøn oplevelse”
Anmeldt 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Absolut anbefalelsesværdig at leje solbåden og glide uden støj og os gennem Silkeborg-søerne. Tag madkurv med eller læg til ved de spisesteder du møder undervejs. Solbåden er populær og alle du møder hilser.

Besøgte stedet Juni 2016

Dansk først
1 anmeldelse
“Sommerens sejlads”
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har gjort det til en tradition at leje solbåden en hel dag hver sommer. Vi læsser madkurv, tæpper, puder, badetøj, og drikkevarer ombord og stævner ud til en af sommerens højdepunkter. En hel dag på søerne, stille sejlads uden stress, dejlig mad, badeture i det skønne søvand og en is når vi når Silkeborg eller Himmelbjerget. Det er som balsam på sjælen...

Besøgte stedet Juli 2016
Tak, Helle H
Ry, Danmark
Bidrager på niveau 2
5 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Fantastisk ide...”
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Sejl på Gudenåen kun med vandets plasken, ingen larmende motor...
Kunne være spændende at udvikle konceptet mere...
Prisen er ikke skræmmende, men naturligvis en udgift.. Men for dem som ikke at padle i kano, er det et godt valg

Besøgte stedet Juli 2016
1 Tak, 406Anders1980
Skanderborg, Danmark
Bidrager på niveau 5
34 anmeldelser
9 anmeldelser af seværdigheder
common_n_attraction_reviews_1bd8 15 nyttige stemmer
“Lydløs bæredygtig sejllads på Silkeborg søerne”
Anmeldt 29. maj 2015

Vil du opleve dyrelivet tæt på og glide stille gennem vandet i et utroligt smukt landskab, så skulle du tage en tur med solbådene. Bådene kan lejer via nettet og du stiger på i Ry og kan sejle hele vejen til Silkeborg. Du kan også bade undervejs eller ligge til kaj ved f.eks Himmelbjerget.

Besøgte stedet Maj 2015
Tak, Pernille B
1 anmeldelse
“Sønsdagstur”
Anmeldt 28. maj 2015

Vi har med familien på søndagstur i dejligt solskin og helt lydløst! Det var super godt. Vi havde madpakken med som blev nydt i Laven.

Besøgte stedet Maj 2015
Tak, Signe Grønnegår... C

Rejsende, der kiggede på Solbaaden, kiggede også på

Har du været i Solbaaden? Fortæl om dine oplevelser!