“Sommerens sejlads”

Solbaaden
nr. 2 af 17 aktiviteter i Ry
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Ejers beskrivelse: Lej en solbåd i Ry for at opleve de smukke søer og åer i Det midtjyske Søhøjland. Med afgang fra Ry har du har de bedste muligheder for fiskeri, picnic, naturoplevelser - og frem for alt: Afslapning
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt for 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har gjort det til en tradition at leje solbåden en hel dag hver sommer. Vi læsser madkurv, tæpper, puder, badetøj, og drikkevarer ombord og stævner ud til en af sommerens højdepunkter. En hel dag på søerne, stille sejlads uden stress, dejlig mad, badeture i det skønne søvand og en is når vi når Silkeborg eller Himmelbjerget. Det er som balsam på sjælen...

Tak, Helle H
Filtrér

Anmeldt for 25. juli 2016 fra mobile enheder

Sejl på Gudenåen kun med vandets plasken, ingen larmende motor...
Kunne være spændende at udvikle konceptet mere...
Prisen er ikke skræmmende, men naturligvis en udgift.. Men for dem som ikke at padle i kano, er det et godt valg

1  Tak, 406Anders1980
Anmeldt for 29. maj 2015

Vil du opleve dyrelivet tæt på og glide stille gennem vandet i et utroligt smukt landskab, så skulle du tage en tur med solbådene. Bådene kan lejer via nettet og du stiger på i Ry og kan sejle hele vejen til Silkeborg. Du kan også bade undervejs eller ligge til kaj ved f.eks Himmelbjerget.

Tak, Pernille B
Anmeldt for 28. maj 2015

Vi har med familien på søndagstur i dejligt solskin og helt lydløst! Det var super godt. Vi havde madpakken med som blev nydt i Laven.

Tak, Signe Grønnegår... C
Anmeldt for 27. maj 2015

Vi er en familie med to børn på 11 og 14, som havde en fantastisk dagstur fra Ry til Silkeborg i den dejligt stille eldrevne båd, Solstrålen. Undervejs lagde vi til ved Hotel Juelsø og spiste en lækker frokost, inden turen fortsatte til Silkeborg. Vi sejlede fra kl 11-19 med et par pauser undervejs, og det var ikke et minut for længe. Man kan dog også fint tage kortere ture - men turen helt til Silkeborg er fantastisk smuk. Båden havde egentlig plads til 8, så vi 4 havde god plads. Næste gang tager vi vennerne med...
Selve bookingen af båden fungerer perfekt og muligheden for omkostningsfrit at afbestille ved dårligt vejr er godt tænkt. Leje af Solbåden kan varmt anbefales.

Tak, Jacob T

Rejsende, der kiggede på Solbaaden, kiggede også på

Har du været i Solbaaden? Fortæl om dine oplevelser!