“Gourmetophold”

Køkkener: Europæisk, Dansk, Fusion
Velegnet til: Lokalt køkken, Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 16. oktober 2018

Super lækker mad og vin. Venlig betjening. Vinmenu serveres af faglig dygtig personale. Super lækker morgenmad serveret ved bordene. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, SusanneR1159
8Lyng, Ejer hos Lyng Dal Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. november 2018

Tusind tak for de flotte ord - og ikke mindst for at dele oplevelsen herinde. Det betyder rigtig meget for os. Vi håber, vi kan byde jer velkommen i restauranten, til endnu en god madoplevelse, en anden god gang. Med venlig hilsen Lyng Dal

Anmeldt 8. oktober 2018

Super skøn oplevelse.
Vi var der lørdag aften. Der var fuldt hus, men det kan ikke mærkes, for der er så god afstand mellem bordene, at man på ingen måde er "generet" af andre gæster. Og personalet havde god tid til at fortælle om maden og svare på vores nysgerrige spørgsmål. Vi fik "det halve med det hele" og tilhørende vinmenu. Maden smagte fantastisk godt, med mange spændende elementer og virkelig smukt anrettet.
Et sted, hvor madgælde, viden, nysgerrighed, service, venlighed, imødekommenhed og alt andet godt går op i en højere enhed.
Vi glæder os til at komme igen en anden gang,

1  Tak, anneschelde

Kære Anne
Tusind tak for de flotte ord - og ikke mindst for at dele oplevelsen herinde. Det betyder super meget for os. Vi håber, vi kan byde jer velkommen i restauranten, til endnu en god madoplevelse, en anden god gang. Med venlig hilsen Lyng Dal

Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Kaffen var en god stempelkaffe og dagens kage var fantastisk. Et stykke mazarinkage men ikke et almindeligt stykke. Det var så stort og lækkert ikke mindst anretningen med friske blåbær, hindbær og appelsin tagetes bl.a. En ren nydelse og serveringen var venlig og tjenstvillig. Kan kun anbefales.

Tak, Karin E

Anmeldt 7. september 2018 fra mobile enheder

Virkelig super oplevelse. Særlig gjorde den alternative drikkemenu indtryk. Kombucha i interessante smagsvarianter nænsomt tilpasset menuen

Tak, Dorthe1

Mange tak for de flotte ord - og ikke mindst for at dele oplevelsen herinde. Sig endelig til hvis du selv skal i gang med at brygge kombucha, så kan du få en scopy og startevæske hos os:-)

Anmeldt 6. september 2018 fra mobile enheder

Tusind tak til Lyng Dal for et helt fantastisk ophold i forbindelse med vores bryllupsdag. Virkelig lækkert mad med dejlig vinmenu, serveret af meget dygtigt og venligt personale. Et hyggeligt og idylisk beliggende hotel. Vi følte os meget forkælet på Lyng Dal og glæder os allerede til at besøge det igen.

Tak, Lars L

Tusind tak for de flotte ord - og ikke mindst for at dele oplevelsen herinde. Det betyder rigtig meget for os. Vi glæder os til at se Jer igen :-) Med venlig hilsen Lyng Dal

Rejsende, der kiggede på Lyng Dal Restaurant, kiggede også på

Skanderborg, Østjylland

Har du været i Lyng Dal Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!