“Udsøgt, hyggeligt og gennemført”
Anmeldelse af Lyng Dal Restaurant

Lyng Dal Restaurant
nr. 1 af 15 Restauranter i Ry
Køkkener: Europæisk, Dansk, Fusion
Velegnet til: Lokalt køkken, Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2018 fra mobile enheder

Sikke en skøn oplevelse at besøge Lyng Dal. Der var tid og plads til at fordybe sig i de mange forskellige smage, hvad enten det var drikke eller maden. Der blev foretaget små justeringer som aftenen gik og vi forlod stedet meget mætte og møre efter den lækre 6-retters menu og vinmenu. Samtidigt var der en familiær og god stemning. Det kan helt klart anbefales!

Tak, Simon L

Anmeldt 21. juni 2018 fra mobile enheder

Et lille hyggeligt sted med kun 9 værelser. Vi havde udsigt til lyngbakkerne - dejlig udsigt.
Restauranten var overraskende god med mad af høj kvalitet. Min hovedret (oksemørbrad) var veltilberedt med masser af tilbehør serveret i separate skåle. Overdådig.
Vi fik vin der passede til maden, interessant og anderledes, men godt.
Servicemindet personale.
Stedet kan varmt anbefales til en overnatning med god mad til rimelige priser.

Tak, Kaj D
Anmeldt 11. juni 2018

Vi fik en sen frokost med smørrebrød. Glimrende, kompetent og behagelig servicen fra start til slut. Maden var veltillavet og der var kælet for detaljerne - både med hensyn til smag og æstetik. Vi sad på den hyggelige terrasse, men kunne se indenfor, og der var der også rigtig fint.

Tak, Thorell
Anmeldt 30. maj 2018 fra mobile enheder

Jeg var i Gl. Ry med to meget gode venner en skøn sommeraften i maj. Én fik vin, en fik øl og en fik mostmenu, ledsaget til rigtigt lækre og meget fantasifulde retter, der var en del af aftenens oplevelse.
Sjældent har jeg oplevet så godt afstemte smage i de forskellige serveringer, men også i de tilhørende drikkevarer, som blev præsenteret, på en måde så min verden på dette felt åbnedes endnu mere... teamet gør sig umage med at finde råvarer lige ved foden af os og der hvor vi er. Og så har vi jo det til fælles ❤️
Fantastisk, og utroligt dejligt med oplevelser der rører og kommer ved. Lyng Dal har noget på hjerte - og de mener det!!!

1  Tak, Eriksen71
8Lyng, Ejer hos Lyng Dal Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. maj 2018

Tusinde tak for de flotte ord. Det er virkelig sødt af dig. Vi takker mange gange for besøget :-)
Kærlig hilsen Anita

Anmeldt 29. april 2018 fra mobile enheder

Vi var der med et hold venner og vi fik en 6-retters menu med snacks og champagne før og kaffe efter. Dertil fik vi en gavl vinmenu hver (det vil sige at vi delte to hele vinmenuer). Det var en oplevelse af generelt høj kvalitet. Et par af vinene haltede dog måske lidt efter for at ramme topniveau. Den 5. stjerne får de simpelthen fordi prisen er så attraktiv set i forhold til, hvad man får for pengene. Det kan klart anbefales.

1  Tak, Claus H
8Lyng, PR-chef hos Lyng Dal Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. maj 2018

Hej Claus

Tusind tak for de mange rosende ord. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at dele din/jeres oplevelse med os.
Mange tak for det!

Dejligt, at I havde en god oplevelse.
Vi håber meget, at se jer i restauranten en anden gang.

Med venlig hilsen
Lyng Dal

Rejsende, der kiggede på Lyng Dal Restaurant, kiggede også på

Skanderborg, Østjylland

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Lyng Dal Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!