eDreams
Priceline157 $
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt d. 3. juli 2021 fra mobile enheder

Min kone og jeg havde valgt en overnatning med sæson menu og morgenmad. Værelset var fint og omgivelserne var så idylliske og en gåtur i de fredet bakker bag hotellet var som at være i Sverige. Bag hotellet har de også en stor køkkenhave hvor der laves lidt ekstra godt til restauranten. Og dette er perlen ved stedet, restauranten. Vi fik en suveræn 6 retters menu og til dette fik min kone en most/saft menu, da hun er gravid, mens jeg fik en vin/drinks menu, der var lige så god som maden.
Alle moste og safter havde de selv lavet på stedet og de var lækre, også til drinks.
Min kone har cøliaki og de tilpassede menuen til hende.
Vh.
Karsten

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Karsten J
Anmeldt d. 20. juni 2021 fra mobile enheder

Den fineste service man kan tænke sig. En opringning gav adgang til værelset to timer før normal check inn så vi kunne nå kirken kl 13. Koldt vand på værelset, nummer på taxi og dejligt humør fra værterne.
Dejlig morgenmad med stempelkaffe. Vandreture i baghaven. Restauranten har vi tilgode men vi kommer igen

Dato for ophold: maj 2021
Tak, KeldB19
Anmeldt d. 24. oktober 2020 fra mobile enheder

Den lækreste mad og vine samt den dejligste betjening. Vi følte os forkælet og kommer helt sikkert igen.
Et ophold som alle der nyder god mad og vin bør give sig selv mindst en gang.
Mange tak for en fantastisk oplevelse.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, berntlassen
Anmeldt d. 3. august 2020

Netop hjemvendt, fra endnu et fantastisk Gudenåophold, sidder vi allerede og glæder os til næste gang.
Fremragende sted til afslapning, spadsereture i bakkerne, forkælelse i restauranten, og ikke mindst værtsparrets , og de ansattes opmærksomhed på gæsterne Det er helt unikt.

Dato for ophold: august 2020
Tak, regnbue66
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Dette lille hyggelige hotel med kun 9 værelser er et besøg værd Hotellet ligger stille og roligt med udsigt over lyngmarker og den velassorterede køkkenhave. Køkkenet er et kapitel for sig ! Fantastisk, meget velsmagende gourmet mad. Udvalget er ikke stort, men superb !
Morgenmaden er ligeså velsmagende og rigelig, INGEN går sultne fra borde.
Personalet er som personale bør være, venlige interesserede og dygtige.
Vi kommer helt sikkert igen, og kan på det varmeste anbefale dette hyggelige hotel.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Turist622