Anmeldt d. 29. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde en varm, men nogle fantastiske dage på Birkhede camping.Venligt personale og faciliteterne er i orden. Der er masser af aktiviteter for aktive børn og voksne - både på selve campingpladsen men også i lokalområdet. Den omkringliggende naturen er fantastisk. Der er masser af mountainbike spor inden for 20 min. kørsel i bil hvis det har interesse.
Aqua (ikke 90'er bandet) i Silkeborg er et besøg værd. Min datter elskede det. Så er Moesgaard museum i Aarhus anbefalelsesværdig - selv for børn.

Birkhede camping kan kun anbefales.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, broderthorgisl
Anmeldt d. 19. juni 2018 fra mobile enheder

En hyggelig familieejet campingplads, hvor man har lyst til at komme igen.
Vi er kommet der i 30 år nu, og 3. generation er nu kommet med.
Der er pool med rutchebane, legepladser, hoppepuder, så ta hele familien med, børnene mærker man stort set ikke. Der er også adgang til Knudsø hvis man har båd eller ønsker at sejle i kano.
Det er helt sikkert et sted vi kan anbefale

Dato for ophold: juni 2018
Tak, G9254UMsusanj
Anmeldt d. 18. juli 2017 fra mobile enheder

Skøn campingplads med stor variation. Sidst var vi her med små børn og nød derfor at bo tæt på de fine legepladser.....denne gang er børnene store, og vi har fundet en stille plads i ly af skoven og med udsigt til søen, skønt!

Dato for ophold: juli 2017
2  Tak, 812mettep
Tina D, Chef  hos Birkhede Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2017

Kære Mette
Tusind tak for den fine anmeldelse. Den sætter vi stor pris på. Vi er glade for, at I har nydt opholdet og håber vi ser jer igen. De bedste hilsener fra os alle på Birkhede Camping

Anmeldt d. 8. juli 2016 fra mobile enheder

Birkhede camping er et super sted. Der er massere at lave - både smuk natur, badning i pool og sø, kanosejlads, hoppepude, fodboldbane og en kæmpe legeplads der passer både til store og små. Vi har kun gode oplevelser herfra. Altid pænt og ryddeligt og super sød familie der ejer stedet. Der er også nogle aktiviteter gennem sommeren. Super sted

Dato for ophold: juli 2016
Tak, kristini939
Tina D, Owner hos Birkhede Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2016

Mange tak for de venlige ord og den fine anmeldelse. Vi er glade for, at I har nydt jeres ophold. Venlig hilsener fra Birkhede Camping.

Anmeldt d. 8. juli 2016 fra mobile enheder

Vi kommer her hvert år, skøn natur og beliggenhed. Massere af aktiviteter for store og små - kun den bedste anbefaling herfra. Man kan bade i både sø og pool. Familien der har campingpladsen er altid søde og hjælpsomme. Ry ligger i gåafstand hvor der er gode indkøbsmuligheder

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Gitte K

Mange tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for, at I har nydt jeres ophold. Venlig hilsener fra Birkhede Camping.