Lone H

Skuffelse...

Anmeldelse af Hotel Himmelbjerget
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. aug. 2021
Vi var en busfuld på tur fra Aarhus, som havde bestilt kaffe og kringle, MEN det var IKKE hjemmebagt og var dyrt nok, så vi var ret så skuffede og vil ikke anbefale det til andre...🤨men vi nød den dejlige udsigt, og at der var højt til loftet!
Dato for ophold: august 2021
Problemer med denne anmeldelse?
  • eDreams
10.3 km fra Hotel Himmelbjerget
9.5 km fra Hotel Himmelbjerget
11.9 km fra Hotel Himmelbjerget
Gratis parkering
Udsigt over ejendom og sø
12.5 km fra Hotel Himmelbjerget
595 kr.
    15.3 km fra Hotel Himmelbjerget
    • ZenHotels.com
      756 kr.
    16.8 km fra Hotel Himmelbjerget
    Vis flere hoteller i Ry
    Anmeldt d. 12. august 2021

Stedet virker ubemandet og uden overskud til gæster, der blot kommer for at få en kop kaffe, så snart der er et enkelt selskab. Det lader ikke til, at medarbejderne ønsket at betjene gæsterne, og stedet kan ikke anbefales.

Dato for ophold: august 2021
    Rejsetype: Rejste alene
    Tak, 974signe
    Anmeldt d. 23. juli 2021

Vi bestilte (alt for dyre) drikkevarer, men vinen smagte nu dejligt. Min søn fik en børne menu, som desværre var ret dårlig (fisk og pommes).
    Stedet er efterhånden meget slidt og utiltalende. Gulvtæpperne ned til toiletterne er meget slidte og burde udskiftes.
    Betjeningen var det bedste, da tjenerne var meget smilende og søde. Dejligt!

Dato for ophold: juli 2021
    Tak, 549mettew
    Anmeldt d. 30. juni 2021 fra mobile enheder

Fin udsigt. Ok mad. Men 50,- for et glas danskvand er altså vildt dyrt! Særligt i betragtning af at hverken mad eller kaffe og kage er noget at råbe hurra for… Til gengæld er udsigten fra balkonen vældig fin :-) Og det er jo nok den man betaler for.

Dato for ophold: maj 2021
    Tak, Fepigen
    Anmeldt d. 3. november 2020

Efterårstur til Himmelbjerget blev afsluttet med en kop te og kaffe med dagens herlige hjemmelavede hindbærtærte og 38% creme fraiche - Uhm.
    Vi sad udenfor med tæpper og levende lys - så hyggeligt. Servertricen var meget venlig og smilende. Rigtig god oplevelse.
    Vi kiggede lige ind i selskabslokalerne - her var meget nydeligt og en herlig udsigt over Silkeborg Søerne.

Dato for ophold: november 2020
    2  Tak, Ørskov G
    Anmeldt d. 31. august 2020 fra mobile enheder

ALT klappede. Lækkert sted, god mad, god betjening og vejret var i top. Himmelbjergets personale var med til at gøre det til en forrygende dag. Maden sad lige i skabet og omgivelserne kunne ikke være bedre.

Dato for ophold: august 2020
    Tak, 97mortenn